- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

فرماندار نهاوند: آبگرفتگی مناطق مختلف نهاوند بر طرف شد

صدای نهاوند: فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با آماده باش و حضور به موقع اعضا ستاد بحران و همکاری مردم  سیلاب و آبگرفتگی ناشی از بارندگی شدید روز چهارشنبه،  مناطق مختلف شهرستان نهاوند برطرف شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح روز چهارشنبه با حضور در مناطق مختلف شهر نهاوند و گیان و روستاهای ورازانه، اسدآباد، رزینی، فارسبان، چناری و توانه که بعلت بارندگی شدید دچار سیلاب و آبگرفتگی شده بودند اظهار داشت: با حضور به موقع نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی راه و شهر سازی و شهرداری ها، سیلاب وآبگرفتگی مناطق مذکور تلفات جانی نداشت و در کمترین زمان ممکن برطرف شد.

حمیدوند اظهار داشت: به دنبال طغیان یک سد آبی خاکی کوچک در روستای زرامین و نهر شهر گیان ، بعضی ازنقاط مسکونی،  خیابان و معابر این دو منطقه دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند.

وی افزود: در دو روستای گیل اباد و لیلان نیز سیلاب و آبگرفتگی باعث به وجود آمدن  مشکلاتی برای مردم این مناطق شد که با حضور به موقع ستاد بحران و دستگاه های خدمات رسان مشکلات این دو روستا نیز برطرف شد.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به خسارت جدی به بخش عمده ای از مزارع کشاورزی شهرستان گفت: کشاورزان باید هر چه سریعتر نسبت به بیمه زمین های مزروعی و محصولات خود اقدام کنند.

کریم حمیدوند در پایان افزود: ستاد بحران شهرستان نهاوند از لحاظ ادوات و تجهیزات ماشینی و مکانیکی برای مواقع ضروری و بحرانی با کمبودهای روبرو است که با پیگیری و مکاتبه با استانداری همدان قصد داریم تجهیزات و ادوات مکانیکی جدید و مورد نیاز را جذب کنیم.

telegram-channel [1]