- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

کاندیداها هزینه های انتخاباتی خود را شفاف سازی و اعلام کنند

امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند خواستار شفاف سازی در هزینه های تبلیغاتی کاندیداها شد و بیان داشت: امروز مردم و رأی دهندگان نمی دانند که نامزدهای انتخاباتی برای به دست آوردن کرسی های شورای شهر به چه میزان هزینه می کنند.

بحیرایی افزود: مشاهده می شود که خرج های سرسام آوری در جریان تبلیغات انتخاباتی می شود و این سؤال به ذهن مردم خطور می کند که چه منفعتی وجود دارد که هزینه های گزافی در انتخابات انجام می گیرد.

وی افزود: اسراف ها و هزینه های هنگفت و اینکه دهها و شاید صدها میلیون هزینه تبلیغات، پذیرایی ها و … می شود نویدی از روزهای خوش نیست، که البته این گونه تبلیغات نیز فرصت تصمیم گیری و انتخاب آگاهانه را از مردم گرفته است.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند ادامه داد: مگر در شورای اسلامی شهر نهاوند چه خبر است که تعدادی از کاندیداها  امروز اینگونه هزینه کرده و خود را به آب و آتش می زند ، اگر مردم به شما اعتماد کنند چه تضمینی برای خدمت هست ؟ آیا شما نباید ابتدا هزینه های خود را جبران کنید ،آیا نباید ابتدا اسپانسرهای انتخاباتی خود را راضی کنید ؟ آیا برای خدمت به مردم و به شهر بایستی اینگونه هزینه کرد ؟

امیر بحیرایی گفت: متاسفانه با روندی که بار دیگر در شهرمان می بینیم باز هم به جای ورود افراد متخصص ، تحصیلکرده ، پاک و خدمتگذار شاهد آن خواهیم بود که نهاوند به جای حرکت رو به جلو و پیشرفت ، گام به گام و این بار بسیار سریع تر به عقب می رود .

بحیرایی بیان داشت: متاسفانه افراد به جای ارائه برنامه ها و راهکارهای خدمت به شهر از وضعیت اقتصادی برخی از خانواده ها سوء استفاده کرده و با عناوین مختلف به جمع آوری آرا می پردازند .

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند افزود: متاسفانه انتخابهای ناصحیح تعدادی از افراد دربرخی دوره ها باعث شده عرصه شورای اسلامی شهر به جای برنامه ریزی و خط مشی سازی و تصمیم گیری ها در حوزه های مختلف و خدمت رسانی به مردم رنج کشیده به محلی برای بازیها و اختلافات سیاسی برخی افراد تبدیل شود ،البته خبرها حاکی از این است که مردم در انتخاب خود اتفاقات و مسائل و مشکلات ایام گذشته را سرلوحه تصمیم گیری خود برای شهر مهجور مانده نهاوند قرار می دهند به نحوی که شورای اسلامی شهر دیگر شاهد حضور سرمایه داران بی درد و انبوه سازان منفعت طلب نباشد . و به جای آن محلی برای خدمت نیروهای جوان ، متخصص ، تحصیلکرده و جسور و عاشق خدمت باشد .

امیر بحیرایی اظهار داشت:  بایستی به سمتی پیش برویم و حرکت کنیم که نهاوند کوچک ما شهری زیبا ، تمیز و دوست داشتنی باشد ، شهری که همه به آن افتخار کنیم . نهاوند با زیر ساختهای فرهنگی ، تاریخی و تفریحی از جمله سرابهای خروشان ، حمام حاج آقا تراب ، صنایع دستی و تولیدات محلی ، محصولات کشاورزی و … میتواند عرصه ورود گردشگران زیادی باشد که میتواند بسیار به رونق اقتصادی و اشتغال زایی در شهر کمک کند .