سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10037

صدای نهاوند:
شیوه های تبلیغات انتخاباتی در این دوره در نهاوند نیز تغییر کرده و در این میان عجیب ترین افراد، که مردود شدگان ملت نام گرفته اند کسانی هستند که ادعای انتخاب شدن فقط به دلیل پشتوانه فامیلی و آشنایی را دارند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، زمان زیادی تا ۲۹ اردیبهشت باقی نمانده و حالا دیگر ساعت ها و ثانیه ها هم اهمیت پیدا کرده است در این میان تلاش و تکاپو کاندیداها هم بیشتر شده است، هرکس به شیوه ای سعی دارد آرای مردم را به خود جذب کند یکی با عکس های خاص و در سایزهای متفاوت و یکی دیگر با وعده هایی که مطرح می کند.

شیوه های تبلیغات برخی از کاندیداها کمی عجیب هم به نظر می رسد به عنوان مثال تعددای از کاندیداها با مدارک کاملا غیر مرتبط ادعاهای جالبی را برای آبادانی شهر مطرح می کنند ادعاهایی که با یک نگاه هم کاملا متوجه غیر عملی بودن آنها می توان شد.

برخی از کاندیداها هم که سابقه حضور در شورا را داشته و در شرایط فعلی مردم نام مردود شدگان را برای آنها انتخاب کرده اند اصلا نه شعاری برای خود انتخاب کرده اند و نه برنامه ای را ارائه می کنند، فقط می گویند فامیل داریم و آشنا.

البته فضای مجازی بر روی تبلیغات سنتی این گونه افراد نیز تاثیر گذاشته زیرا این گونه افراد حالا بیشتر به فکر «ممبرهای» کانال های فامیلی و حامیان خود هستند و بیشتر جلسات خود را در گروه های تلگرامی برگزار می کنند.

نگاهی به لیست ثبت‌نام کنندگان برای انتخابات شورای شهر نشان می‌دهد که افرادی از اعضای فعلی، سابق و اسبق شورای شهر نهاوند گرفته تا چهره‌های هنری و ورزشی و بازنشسته‌ها چشم به کرسی‌های شورای شهر نهاوند دوخته‌اند تا به گفته خودشان با راه‌یابی به این شورا قدمی درراه آبادانی نهاوند بردارند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش