جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10045

صدای نهاوند:
کاندیدای انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: قدرت شورای شهر برگرفته از آرای مردم است و این قدرت باید در راستای خدمت به مردم بکارگرفته شود.

مسعود رضی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند با بیان اینکه خرد جمعی در تصمیمات شورای شهر نقش اساسی دارد ، خاطر نشان کرد : شورای شهری موفق است که اعضای آن همدل و همراه بوده و در تصمیم ها اتفاق نظر داشته باشند.

رضی گفت:  اعضای شورای شهر نشانه و آینه ی تمام نمای عقیده و میزان درک مردم هستند و مردم باید در انتخاب خود افرادی را برگزینند که صرفا هدفشان خدمت باشد نه رسیدن به قدرت.

وی ادامه داد: خدمت صادقانه وبدون منت مانند دوره چهارم شورای شهر جزو برنامه های بنده جهت حضور در انتخابات شورای است و برای احقاق حقوق مردم نهاوند تمام توانم رابه کار میگیرم.

کاندیدای شورای شهر نهاوند با اشاره به اینکه متاسفانه شهر نهاوند با جایگاه واقعی اش فاصله دارد، افزود: کارهاى خوب و اقدامات مفیدى صورت گرفته است. انسان رایحه طیّبه احساس خدمت را استشمام مى‌کند؛ مى‌بیند که در مدیریّت خدمت به مردم، احساس اخلاص براى خدا وجود دارد. 

مسعود رضی افزود: بخصوص در شهردارى که با مردم سر و کار دارد. سازمانهایى که سروکارشان با مردم بیشتر است، باید روح خدمتگزارى و اخلاص را بیشتر از جاهاى دیگر داشته باشند.

رضی اظهار داشت: مردم همواره در انتخابهای مختلف نشان داده‌اند به دنبال خدمت رسانی در پرتو شاخص‌های اصلی انقلاب و اسلام هستند و شورای اسلامی شهر  و مجموعه شهرداری باید با برادری و همکاری مبتنی بر منطق و قانون، برای خدمت رسانی بیش از پیش به مردم تلاش کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش