سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10076

صدای نهاوند:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: احاد مردم و همچنین کاندیداها بر حفظ پاکیزکی وزیبایی سطح شهر نهاوند اهتمام داشته باشند.

مهدی حمیدوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: زیباسازی فرایند توسعه ویژگی های بصری است که در فضای شهر صورت می گیرد.

حمیدوند گفت: اشاعه فرهنگ زیباشناسی و ارتقای کیفیت محیط زیست شهری در راستای هویت شهر، بازسازی چشم اندازهای عمومی، نقاط عطف بصری و نشانه های شهری و ایجاد تناسب، امنیت و آرامش روانی و هماهنگی بین عناصر مختلف شهری از مهمترین اهداف زیباسازی شهری است.

وی ادامه داد: ارج نهادن به زندگی و ارزش ها که امروز به مفهوم یادمان سازی و زیبا نمودن فضای شهر به کار می رود.
“جنبش زیبایی شناسی شهری” رویکرد پیشرفته ای است که نه تنها به خاطر زیبا نمودن بلکه به معنای ابزار کنترل اجتماعی از طریق راضی نگه داشتن مردم و پاسخگویی به نیاز آنها مورد مطالعه قرار می گیرد از دیگر اهداف زیبا سازی شهری است.

کاندیدای شورای شهر نهاوند افزود: عملیات زیباسازی فرایندی است که به توسعه کیفی فضای شهر و ارتقای کیفیت زندگی شهری می پردازد تا به شکل گیری شهر سالم، فرهنگی و انسان مدار برسد. شهری زیباست که بر اساس شرایط محیطی و نیازهای انسانی به صورت منطقی و متناسب شکل گرفته باشد. شهری که به کیفیت زندگی و روح و روان انسان احترام بگذارد.

مهدی حمیدوند تاکید کرد: طراحی محیط و نمای شهر(سیما و منظر)، مبلمان شهری/ هنرهای شهری (آثار هنری با ارزش) و کیفیت بصری می بایستی با سایر عوامل محیط به رقابت بپردازد تا بتواند زیبایی خود را نشان دهد و حتی برتر از آنها باشد. بخشی از سلامت و شادی انسان ها در گرو کیفیت فضاهای شهری، تعامل و ارتباطات اجتماعی-روانی ناشی از تأثیرات زیباشناختی است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش