جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10079

صدای نهاوند:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: توسعه پایدار محور اصلی و اساسی تمامی برنامه های شهرنهاوند قرار گیرد.

علی سهرابی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: باید دانست که شهر یافتنی نیست بلکه ساختنی است و این امر محقق نمی شود مگر با انتخاب اعضای شورای شهر کارآمد و توانمند در دور پنجم برای کار و فعالیت بیشتر برای مردم بدون چشم داشت و فامیل بازی . 

سهرابی گفت: ما اگر بخواهیم مجموعه ویژگی های مورد نیاز برای تصدی عضویت شوراها را در چهار کلمه می توان خلاصه کنیم مدیریت،متخصص ، مجرب(تجربه) و سلامت ( متعهد). منظور از تخصص، صلاحیت های علمی و فنی مرتبط با وظایف شورای شهر وشهرداری است.

وی ادامه داد: در قانون شوراها در دو بخش اساسی قابل تقسیم است ؛ ۱بخش اول :وظایف استصوابی که ضمانت اجرا دارد صرفا در محدوده وظایف شهرداری است و۲بخش دوم: وظایف استطلاعیکه ضمانت اجرا ندارد و مربوط به وظایفی است که سایر موسسات عمومی ، دولتی و یا غیر دولتی بر عهده دارند.

کاندیدای شورای شهر نهاوند ادامه داد: پایی که پای بندی به قانون و عدم بهره برداری شخصیو عدم استفاده از رانت را به همراه داشته باشد . پای سلامت خیلی اولی تر از حتی تعلقات سیاسی است تجربه برخی در شورای های شهر نشان دهد که سلامت از پیشینه سیاسی افراد اهمیتی بیشتر را دارد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش