- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

توسعه پایدار محور اصلی و اساسی تمامی برنامه های شهرنهاوند قرار گیرد

علی سهرابی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: باید دانست که شهر یافتنی نیست بلکه ساختنی است و این امر محقق نمی شود مگر با انتخاب اعضای شورای شهر کارآمد و توانمند در دور پنجم برای کار و فعالیت بیشتر برای مردم بدون چشم داشت و فامیل بازی . 

سهرابی گفت: ما اگر بخواهیم مجموعه ویژگی های مورد نیاز برای تصدی عضویت شوراها را در چهار کلمه می توان خلاصه کنیم مدیریت،متخصص ، مجرب(تجربه) و سلامت ( متعهد). منظور از تخصص، صلاحیت های علمی و فنی مرتبط با وظایف شورای شهر وشهرداری است.

وی ادامه داد: در قانون شوراها در دو بخش اساسی قابل تقسیم است ؛ ۱بخش اول :وظایف استصوابی که ضمانت اجرا دارد صرفا در محدوده وظایف شهرداری است و۲بخش دوم: وظایف استطلاعیکه ضمانت اجرا ندارد و مربوط به وظایفی است که سایر موسسات عمومی ، دولتی و یا غیر دولتی بر عهده دارند.

کاندیدای شورای شهر نهاوند ادامه داد: پایی که پای بندی به قانون و عدم بهره برداری شخصیو عدم استفاده از رانت را به همراه داشته باشد . پای سلامت خیلی اولی تر از حتی تعلقات سیاسی است تجربه برخی در شورای های شهر نشان دهد که سلامت از پیشینه سیاسی افراد اهمیتی بیشتر را دارد .