سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10093

صدای نهاوند:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: شورای شهر محل آزمون و خطا نبوده و جایی برای اشتغال نیست، شورای شهر محلی برای کارآموزی و هزینه کردن از جیب شهروندان نیست.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عبدالوحید خزایی روز سه شنبه در جمع بیشمار حامیان خود اظهار داشت: دیدگاه عموم شهروندان در چندین سال گذشته از عملکرد شورای شهر این است که این دستگاه عملکرد بسیار مطلوبی نداشته است؛و شهروندان و فعالان اجتماعی از این موضوع خشنود نبوده و معتقدند نمره مظلوبی از عملکرد این دوستان به دست نخواهد آمد.

خزایی گفت: استفاده از ظرفیت های عمومی در امر تصمیم گیری و استفاده از نظرات منظقی بزرگان شهر و فعالان مدنی یک وظیفه عرفی است که متاسفانه در شوراهای قبلی  نادیده گرفته شده است.

وی ادامه داد: در موضوع انتخاب شهردار همه اذعان دارند که انتخاب کارشناسی نشده چه معضلاتی برای شهرداری و مردم رضوانشهر  وجود خواهد آورد.

کاندیدای شورای شهر نهاوند ادامه داد: در خصوص انتشار صورت درآمد و هزینه شهرداری که از وظایف شورای شهر می باشد ،مردم و نهاد های مردمی تشنه انتشار اطلاعات مذکور هستند ولی این امر فراموش شده یا موقع انتشار خیلی گنگ و سطحی می باشد.

عبدالوحید خزایی اظهار داشت: تمامی شهرواندان حق دارند که از امکانات موجود به اندازه کافی و به طور مساوی استفاده کنند . متاسفانه هم اکنون نیز خیابان ها و مناطق مختلف شهرستان نهاوند با یک دیگر قابل مقایسه نیستند.

خزایی شفاف سازی و ارائه مصوبات شورا از طریق رسانه های محلی، برگزاری جلسه های شورا در محله های مختلف با حضور ساکنان همان منطقه و مسئولان اجرایی، اصلاح ضوابط از دیگر برنامه های حضور من در شورای پنج است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش