- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شورای شهر محلی برای کارآموزی و هزینه کردن از جیب شهروندان نیست

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عبدالوحید خزایی روز سه شنبه در جمع بیشمار حامیان خود اظهار داشت: دیدگاه عموم شهروندان در چندین سال گذشته از عملکرد شورای شهر این است که این دستگاه عملکرد بسیار مطلوبی نداشته است؛و شهروندان و فعالان اجتماعی از این موضوع خشنود نبوده و معتقدند نمره مظلوبی از عملکرد این دوستان به دست نخواهد آمد.

خزایی گفت: استفاده از ظرفیت های عمومی در امر تصمیم گیری و استفاده از نظرات منظقی بزرگان شهر و فعالان مدنی یک وظیفه عرفی است که متاسفانه در شوراهای قبلی  نادیده گرفته شده است.

وی ادامه داد: در موضوع انتخاب شهردار همه اذعان دارند که انتخاب کارشناسی نشده چه معضلاتی برای شهرداری و مردم رضوانشهر  وجود خواهد آورد.

کاندیدای شورای شهر نهاوند ادامه داد: در خصوص انتشار صورت درآمد و هزینه شهرداری که از وظایف شورای شهر می باشد ،مردم و نهاد های مردمی تشنه انتشار اطلاعات مذکور هستند ولی این امر فراموش شده یا موقع انتشار خیلی گنگ و سطحی می باشد.

عبدالوحید خزایی اظهار داشت: تمامی شهرواندان حق دارند که از امکانات موجود به اندازه کافی و به طور مساوی استفاده کنند . متاسفانه هم اکنون نیز خیابان ها و مناطق مختلف شهرستان نهاوند با یک دیگر قابل مقایسه نیستند.

خزایی شفاف سازی و ارائه مصوبات شورا از طریق رسانه های محلی، برگزاری جلسه های شورا در محله های مختلف با حضور ساکنان همان منطقه و مسئولان اجرایی، اصلاح ضوابط از دیگر برنامه های حضور من در شورای پنج است.