- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شورای شهر باید کلید حل مشکلات مردم باشد

امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: شورا سرمایه اجتماعی نظام است تجربه ای است موفق در مدیریت مردمی. شورای شهر اولین و نزدیک ترین حلقه ی حضور مردم در تعیین سرنوشت شهرستان و زندگی شان است.

بحیرایی افزود: شورای شهر معرّف توانمندی و نشانگر ظرفیت مردمی و هوشمندی مردم در انتخابات آگاهانه است و منتخبین شورای شهر نمادی از نحوه ی نگرش مردم هستند.

وی ادامه داد: مردم برای مهمترین مسئله ی زندگی شان که همان محیط شهری است چه کسانی را با چه توانمندیهایی برمی گزینند؟ محیط شهری می تواند عامل رشد، سلامت روحی و روانی مردم باشد.

کاندیدای شورای شهر نهاوند افزود: شهری که آرامش دارد. شهری که ترافیک روان دارد. شهری که بالا و پایین ندارد. شهری که حاشیه ندارد می تواند به انسان آرامش روانی بدهد.

امیر بحیرایی گفت: شهری که خدمتگزاران صدیقی دارد، مدیران توانمندی دارد، شهری که اسراف و تبذیر ندارد، شهری که تبعیض ندارد، شهری که کارگزارانش پاکدست هستند، حلال و حرام خدا را می شناسند در اجرای قانون مسامحه به خرج نمی دهند. همه ی مردم را از منظر قانون در یک طراز می بینند، اگر چنین شد. این شورا، این شهرداری و این کارگزاران شهری موفق عمل خواهند کرد.

بحیرایی بیان داشت: شورای شهر باید کلید حل مشکلات مردم باشد. موقعی می تواند کلید باشد و قفل نباشد که ارتباط مستقیم و مستمر با مردم و فرهیختگان و نخبگان شهر داشته باشد و از نظرات آنها استفاده کند. ارتباط ساده و بی واسطه با مردم داشته باشد در دسترس مردم باشد.

وی گفت: در این میان می بایست شخص یا اشخاصی پا این عرصه نهند که شرایط و ویژگیهای زیر را دارا باشند :

 

بحیرایی در پایان گفت: امید است در انتخابات پیش رو مردم عزیز ما با شناخت، آگاهی و دقّت فراوان به این وظیفه ی مهم اجتماعی خویش جامه ی عمل بپوشانند و کسانی را به چرخه مدیریت، برنامه ریزی و نظارت راه دهند که افتخاری برای آن شهر، روستا و در نهایت کشور عزیز ما باشند.