جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10103

کاندیدای انتخابات شورای شهر نهاوند:

تفکر در شورا باید خدمت به مردم باشد

صدای نهاوند:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: تفکر در شورا باید خدمت به مردم باشد نه اینکه در اختیار گروه یا جناح سیاسی خاصی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سید ایمان شهبازی بعداز ظهر چهارشنبه در جمع حامیان خود اظهار داشت: متأسفانه برخی از اعضای شورای شهر فکر می‎کنند که انتخاب شهردار و اجرائیات مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰، وظایف مهمی است که شوراها در آن دخیل هستند در حالی که این موارد تنها ۳۰ درصد فعالیت‎های اعضای شوراست.

شهبازی گفت: اعضای شورا نمایندگان مردم هستند و باید بین شورا، مردم و شهرداری تعامل وجود داشته باشد، اکنون آنچنان که باید به مردم عزت و احترام نشده و پاسخ‎های صحیح به مردم داده نمی‎شود، شهروندان نسبت به قوانین شورا و شهرداری توجیه نیستند و این وظیفه بر عهده‎ی مدیریت شهری است که به شهروندان اطلاع‎رسانی کند.

وی افزود: یکی از اهدافم آشتی مردم با شهرداری است، مردم باید حق و حقوق خود را بشناسند تا هم از عزت و احترام برخوردار شوند و هم تعامل و همفکری بین این دو مجموعه و با مسئولان شهری اتفاق بیفتد، زیرا اگر به دنبال پیشرفت شهری هستیم ابتدا باید فرهنگ‎سازی کنیم که وظیفه شهروندان در قبال مسئولان شهری و وظیفه مجموعه مدیریت شهری در قبال مردم چیست.

کاندیدای شورای شهر نهاوند گفت: شورا یک جایگاه جمعی است نه فردی، ممکن است هر یک از اعضای شورا بر روی مسئله‎ای نظرات مختلفی داشته باشند یا نظر من متفاوت از سایرین باشد، در این صورت آنچه را که جمع تصمیم گرفته و آنچه را که به سود مردم است باید انتخاب کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش