جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10109

کاندیدای انتخابات شورای شهر نهاوند:

شوراها باید تریبون خواسته‌ها و تفکرات مردم باشند

صدای نهاوند:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند بابیان اینکه شوراها باید تریبون خواسته‌ها و تفکرات مردم باشند، گفت: شورا مشکلات و خواسته‌های مردم را بهتر درک می‌کنند و پلی جهت انتقال این خواسته‌ها به مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مسعود رضی بعداز ظهر چهارشنبه در جمع حامیان خود اظهار داشت: کاندیداهای شورای شهر قبل از شوق شهرت باید شوق خدمت داشته باشند.

رضی با بیان اینکه شورا مشکلات و خواسته‌های مردم را بهتر درک می‌کنند و پلی به جهت انتقال این خواسته‌ها به مسئولان باشند ، افزود:  کاندیداها باید قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: افتخار این را داشتم که با عنایت خداوند و اعتماد مردم عزیز شهر نهاوند، در دوره‌ چهارم توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و متدین این شهر را داشته باشم، به همین جهت  از ابتدا سعی کردم علی‌رغم تخصص و تجربه‌ای که از رشته عمران دارم قوانین شهرداری و اختیارات و وظایف شوراهاو همچنین مسائل مالی – بودجه و حسابرسی و حقوقی و مواردی در رابطه با املاک فراگیرم و تجربه کنم و در سال‌های بعدازآن بکار گیرم.

کاندیدای شورای شهر نهاوند بیان داشت:  لذا در این دوره نیز نامزد انتخابات شورای شهر نهاوند شدم تا بار دیگر با باهمت مردم خوب شهرمان نهاوند از تجربیات ده‌ساله‌ام استفاده نمایم و برای شهر و مردم قدم بردارم و صادقانه و دلسوزانه پیگیر باشم و ازآنچه خیر و صلاح شهرمان است دفاع نمایم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش