- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شوراها باید تریبون خواسته‌ها و تفکرات مردم باشند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مسعود رضی بعداز ظهر چهارشنبه در جمع حامیان خود اظهار داشت: کاندیداهای شورای شهر قبل از شوق شهرت باید شوق خدمت داشته باشند.

رضی با بیان اینکه شورا مشکلات و خواسته‌های مردم را بهتر درک می‌کنند و پلی به جهت انتقال این خواسته‌ها به مسئولان باشند ، افزود:  کاندیداها باید قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: افتخار این را داشتم که با عنایت خداوند و اعتماد مردم عزیز شهر نهاوند، در دوره‌ چهارم توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و متدین این شهر را داشته باشم، به همین جهت  از ابتدا سعی کردم علی‌رغم تخصص و تجربه‌ای که از رشته عمران دارم قوانین شهرداری و اختیارات و وظایف شوراهاو همچنین مسائل مالی – بودجه و حسابرسی و حقوقی و مواردی در رابطه با املاک فراگیرم و تجربه کنم و در سال‌های بعدازآن بکار گیرم.

کاندیدای شورای شهر نهاوند بیان داشت:  لذا در این دوره نیز نامزد انتخابات شورای شهر نهاوند شدم تا بار دیگر با باهمت مردم خوب شهرمان نهاوند از تجربیات ده‌ساله‌ام استفاده نمایم و برای شهر و مردم قدم بردارم و صادقانه و دلسوزانه پیگیر باشم و ازآنچه خیر و صلاح شهرمان است دفاع نمایم.