سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10112

کاندیدای انتخابات شورای شهر نهاوند:

به عنوان عضو شورای شهر باید خادم مردم باشیم

صدای نهاوند:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: شهر نهاوند متاسفانه رویکردهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود را از دست داده است، به نظر من نهاوند شهر مرده‌ای شده، شورای شهر جدید باید با تمهیدات روح جدیدی را در کالبد بابل بدمد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عاطفه بالنده بعداز ظهر چهارشنبه در جمع حامیان خود اظهار داشت: به عقیده بنده شورا  فضایی‌ است که می‌تواند بیشترین ارتباط را با مردم داشته باشد، به عنوان جوانی که توانایی حضور فعال در عرصه‌های اجتماعی را دارد، احساس کردم می‌توانم چهار سال خود را در اختیار مردم و وقف خدمت به آنان کنم.

بالنده افزود: اگر به لطف خدا در شورای شهر وارد شدم که برای این مردم کار مفید خواهیم کرد و  اگر موفق به ورود نشدم باز هم به عنوان یک همکار  به دوستان شورا مشورت خواهم داد.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم شهر را آینه‌کاری کنیم تا مردم با دیدن خود در آینه تلنگری به آنان وارد شود، همچنین پارک‌های ما باید محیط امنی برای خانواده‌ها باشد و به دانشگاه نشاط، علم و فناوری تبدیل شود.

کاندیدای شورای شهر نهاوند اظهار داشت: هدف اصلی بنده که قصد ورود به آن را دارم بحث خدمات عمومی است، باید ببینیم که مردم ما چه مشکلاتی در سایر دستگاه‌های دولتی دارند و شهرداری و شورا زمانی که دم از نظارت می‌زنند باید با ورود به این عرصه و نظارت دقیق این مشکلات را در بیمارستان‌ها، ادارات، نیروی انتظامی و سایر ادارات رصد و در جهت رفاه مردم اقدام کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش