- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

خودروی زائران کربلا در نهاوند دچار سانحه شدند/زوج جوان جان باختند

صدای نهاوند:

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک زوج که در حال بازگشت از سفر کربلای معلا بودند در مسیر نهاوند دچار سانحه شده و جان باختند.

به گزارش صدای نهاوند،  سرهنگ مهدی شاکری روز پنجشنبه بیان کرد: صبح امروز بر اثر برخورد دو ستگاه خودروی وانت پیکان در مسیر فیروزان – نهاوند دو نفر فوت و دو نفر هم مجروح شدند که مجروحان به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.
وی توضیح داد: خودروی زائران که دارای سه سرنشین بوده از سمت کرمانشاه – به نهاوند در حال تردد بود که به علت خواب آلودگی راننده با خودروی در حال عبور در مسیر مقابل برخورد می کند.
رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: شدت سانحه منجر به مرگ همسر و زائر ۸۰ ساله سرنشین خودروی وانت پیکان شده همچنین هر دو راننده مجروح می شوند.
وی بیان کرد: راننده خواب آلود این خودرو بدون توجه به مسیر مقابل و به علت تجاوز به چپ عامل بروز این سانحه دلخراش می شود.
سرهنگ شاکری گفت: طبق بررسی های صورت گرفته عامل اصلی بروز ۱۰۰ بش از ۹۵ درصد سوانح رانندگی در زمان بازگشت زائران از عراق خستگی و خواب آلودگی راننده است.
وی تاکید کرد: زائران نباید برای بازگشت به شهر محل سکونت عجله کنند چون در اینصورت باعث داغدار و سیاه پوش شدن اهالی خانواده خواهند شد.
وی به رانندگان توصیه کرد: در سفرهای طولانی مدت اقدام به توقف های کوتاه برای استراحت کنند چون در صورت رانندگانی طولانی سطح هوشیاری انها برای کنترل خودرو هنگام بروز سانحه کاهش می یابد.

telegram-channel [1]