جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10194

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: انتخابات با مشارکت 73 درصدی مردم تمام شد و همه باید نتیجه آنرا بپذیرند اما اگر کسی هم به نتیجه اعتراض دارد باید از طریق قانونی آنرا پیگیری نماید .

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان این مطلب در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: شکایات نسبت به نتیجه انتخابات باید از طریق مراجع قانونی رسیدگی شود و اگر قرار باشد هر کس راه بیفتد و برای احقاق حق خود اقدام کند اغتشاش و بی نظمی بوجود می آید .
وی حفظ وحدت و انسجام را مهمترین مساله در شرایط کنونی ذکر کرد و گفت: نباید با کارهایی که انجام می شود وحدت و انسجام ملی دچار مشکل شود زیرا دشمن در شرایط فعلی به دنبال ایجاد اختلاف و رسیدن به اهداف خودش می باشد .
وی با اشاره به اینکه اخیرا واژه رای حلال و حرام وارد ادبیات ما شده است اضافه کرد: برخی برای رسیدن به هدف خود هر وسیله ای را توجیه می کنند لذا برای رسیدن به هدف خود اقدام به خرید و فروش رای می کنند که این اقدام عملی حرام به حساب می آید .
وی افزود: همانگونه که رهبری انقلاب اظهار داشتند در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و اگر کسی برای رضای خدا وارد عرصه انتخابات شده برای او شکست مفهومی ندارد زیرا به وظیفه خودش عمل کرده و لذا نباید احساس شکست به خودش راه دهد.
خطیب جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر اخیر ترامپ به عربستان اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از سفر ترامپ به عربستان تقویت جبهه کفر و نفاق در مقابل امت اسلامی و به غارت بردن اموال مسلمانان است که به بهانه ایران هراسی میلیاردها دلار اسلحه خریداری شد و از این طریق امنیت اسرائیل نیز تضمین گردید .
وی اصل سرکوب مقاومت را از دیگر اهداف این سفر به عربستان عنوان کرد و گفت: آمریکا می خواهد مقاومت اسلامی منطقه در سوریه ، یمن و عراق سرکوب شود لذا با فروش اسلحه به عربستان داعش تقویت شده و این مساله باعث می شود که اینها علیه مقاومت اسلامی اقدام کنند و آنرا سرکوب نمایند .
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا برای منطقه خاورمیانه برنامه دارد و برای ایران برنامه بزرگتری در نظر گرفته که قصد دارد در سه برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت آنرا به اجرا در آورده و در نهایت زمنیه فروپاشی نظام اسلامی را فراهم سازد.
وی با اشاره به سند موسوم به ۲۰۳۰ گفت: همانگونه که مقام رهبری تاکید کردند اجرای بی سر و صدای سند ۲۰۳۰ امری جایز نیست زیرا آمریکا قصد دارد با اجرای این برنامه فرهنگ خود را در جامعه ما گسترش داده و جامعه ما را دچار بی هویتی نماید .
وی گفت: وقتی اینگونه سندهایی می خواهد اجرا شود دستگاههای نظارتی مانند مجلس باید به طور دقیق نظارت داشته باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش