جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10197

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: پلیس نهاوند با روزه خوران در ماه مبارک رمضان برخورد جدی می کند.

سرهنگ منصور ملکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند با بیان اینکه در نیروی انتظامی با توجه به شروع ماه رمضان، برنامه های منسجمی طراحی شده، اظهار داشت: برخورد با روزه خواران، تامین امنیت تفرجگاه ها و روانسازی ترافیک از جمله برنامه های نیروی انتظامی در این زمینه است.

ملکی گفت: برابر ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی هرکس به صورت علنی در انظار و اماکن عمومی و معابر تظاهر به روزه خواری کند به حبس از ۱۰ روز تا ۲ ماه یا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

وی افزود:  شهروندان باید به منظور رعایت حرمت ماه رمضان و بهره برداری از حسنات و فیوضات آن از هر گونه تظاهر به روزه خواری جداً خودداری کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند بیان داشت: مجوز لازم از مبادی ذیربط برای متصدیان مراکز پذیرایی اعم از درون شهری و بین راهی که قصد ارائه خدمات، در طول سه دهه ماه مبارک رمضان را دارند صادر شده است و واحد های صنفی مجاز به فعالیت باید نسبت به استتار نمای خارجی مکان در حد متعارف اقدام و به شکلی عمل شود که درون مکان از بیرون قابل رویت نباشد.

سرهنگ ملکی اظهار داشت: متصدیان واحد های صنفی سوپر مارکت، خوارو بار فروش، قنادی و غیره باید از صرف هرگونه مواد غذایی در مکان صنفی ممانعت بعمل آورند چراکه در صورت وقوع یا گزارش هر گونه تخلف صنفی، اداره اماکن نیروی انتظامی بر اساس قانون ضمن پلمپ واحد مورد نظر متصدی مربوطه را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

ملکیاز عموم شهروندان خواست ضمن همکاری با نیروی انتظامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را بلا فاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به فوریت های پلیسی اعلام تا بر خورد لازم با متخلفین صورت پذیرد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش