مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 10214

صدای نهاوند:
نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در نهاوند عصر دوشنبه، 8 خرداد در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت: حفظ وحدت در زیر چتر ولایت فقیه و اطاعت عملی از فرامین ایشان لازمه ی رسیدن به اهداف متعالی انقلاب است. 

کریم حمیدوند با بیان اهداف گرامی داشت ارتحال امام خمینی (ره)، سه عامل احیای مبانی و اصول فکری امام (ره) به عنوان راهبرد اصلی نظام ؛ ترویج، تعمیق و توسعه اندیشه‌های امام خمینی (ره) به عنوان مسیر آینده انقلاب و تبیین شخصیت فکری و عملی آن حضرت و معرفی به نسل های آینده انقلاب را مهم دانست. 

حمیدوند افزود: ولایت فقیه ارزنده ترین یادگار امام راحل است، ضرورت دارد، برای ادامه مسیر انقلاب و رسیدن به اهداف متعالی آن که ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) است، حفظ وحدت لازم و ضروری است.

وی بیان داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با تکیه بر عنصر آگاهی ، استقامت و شجاعت تزلزلی آشکار در ارکان و مبانی تمدن های مادی غرب و شرق بوجود آورد.
فرماندار نهاوند گفت: برنامه های بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در سال جاری باید با اهتمام ویژه ای برگزار شده و مجموعه ای از اقدامات فراگیر باید در دستور کار قرار بگیرد.
کریم حمیدوند همچنین با اشاره به قرار داشتن سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در ماه مبارک رمضان و عدم اعزام کاروان به مرقد مطهر افزود: امسال شرایط مناسب تری برای حضور گسترده مردم در این مراسم خواهیم داشت که باید مورد توجه قرار بگیرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش