- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در نهاوند برگزار شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت: حفظ وحدت در زیر چتر ولایت فقیه و اطاعت عملی از فرامین ایشان لازمه ی رسیدن به اهداف متعالی انقلاب است. 

کریم حمیدوند با بیان اهداف گرامی داشت ارتحال امام خمینی (ره)، سه عامل احیای مبانی و اصول فکری امام (ره) به عنوان راهبرد اصلی نظام ؛ ترویج، تعمیق و توسعه اندیشه‌های امام خمینی (ره) به عنوان مسیر آینده انقلاب و تبیین شخصیت فکری و عملی آن حضرت و معرفی به نسل های آینده انقلاب را مهم دانست. 

حمیدوند افزود: ولایت فقیه ارزنده ترین یادگار امام راحل است، ضرورت دارد، برای ادامه مسیر انقلاب و رسیدن به اهداف متعالی آن که ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) است، حفظ وحدت لازم و ضروری است.

وی بیان داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با تکیه بر عنصر آگاهی ، استقامت و شجاعت تزلزلی آشکار در ارکان و مبانی تمدن های مادی غرب و شرق بوجود آورد.
فرماندار نهاوند گفت: برنامه های بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در سال جاری باید با اهتمام ویژه ای برگزار شده و مجموعه ای از اقدامات فراگیر باید در دستور کار قرار بگیرد.
کریم حمیدوند همچنین با اشاره به قرار داشتن سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در ماه مبارک رمضان و عدم اعزام کاروان به مرقد مطهر افزود: امسال شرایط مناسب تری برای حضور گسترده مردم در این مراسم خواهیم داشت که باید مورد توجه قرار بگیرد.