جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10248

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: در حال حاضر صحبتهایی از سوی برخی افراد که دارای سوابقی هم می باشند شنیده می شود و درخواست آنان این است که مساله حصر پیگیری و حل شود در حالیکه سران فتنه نظام را تا سرحد سقوط بردند و لذا نباید آنها به این مساله بپردازند .

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: حضور مردم در قبل از انقلاب باعث پیروزی آن و در دوران جنگ نیز سرنوشت ساز بود لذا هر جا که مردم در صحنه بوده اند دشمن نتوانسته به اهداف خود برسد و با شکست مواجه شده است .
وی افزود: امروز هم امید رهبر معظم انقلاب به مردم است زیرا آنان ثابت کرده اند حضورشان توطئه دشمن را خنثی کرده است .
وی با اشاره به فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال حضرت امام (ره) گفت: بین حضرت امام و مردم روابط عاطفی خاصی حاکم بود و همانگونه که در زمان ورود امام به میهن، مردم از او استقبال ۱۰ میلیونی کردند و در وداع با آن بزرگوار ۱۰ میلیون او را بدرقه کردند که این مساله برای دنیا خیلی عجیب بود و آنها قدرت درک این مساله را نداشتند .
وی تصریح کرد: پس از امام خمینی انتخاب مقام معظم رهبری به جانشینی امام اقدام بسیار بجایی بود که توانست راه آن بزرگوار را ادامه داده و تاکنون از انواع فتنه ها سربلند بیرون آید .
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان رقابتهای انتخابات گفت: فصل تبلیغات و رقابتهای انتخاباتی تمام شد و امروز همه باید دست بدست هم بدهند تا به مردم خدمت نمایند و مشکلات آنها را برطرف کنند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر صحبتهایی از سوی برخی افراد که دارای سوابقی هم می باشند شنیده می شود و درخواست آنان این است که مساله حصر پیگیری و حل شود در حالیکه سران فتنه نظام را تا سرحد سقوط بردند و لذا نباید آنها به این مساله بپردازند .
وی افزود: اگر خدای نکرده این روند ادامه داشته باشد و این مطالبه عملی شود همان مشکلات قبلی برای کشور بوجود می آید و در آینده شاهد مشکلاتی همانند سال ۸۸ خواهیم بود .
خطیب جمعه نهاوند با اشاره به سیاستهای ائتلاف عربی غربی در منطقه گفت: آل سعود بدنبال آن هستند که با روشن نگهداشتن جنگ و خونریزی در سوریه و عراق توان مقاومت را از بین ببرند تا امنیت اسرائیل تامین شود و این یعنی نوکری رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام که بر خلاف شعارهای رژیم به ظاهر مسلمان عربستان رخ می دهد .
وی اظهار کرد: برخلاف این سیاست ، جمهوری اسلامی ایران بدنبال آن است که ریشه تروریسم در منطقه خشکیده شده و تمامیت ارضی سوریه به رسمیت شناخته شده و حق تعیین سرنوشت کشورهای منطقه به آنان واگذار شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش