سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10250

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند درمجلس با اشاره به اینکه ایران از لحاظ معادن منیزیم و دولومیت در رتبه دوم جهانی قرار دارد، گفت: ظرفیت های سرشار معادن از جمله منیزیم و‌دولومیت نهاوند می تواند اشتغالزایی فراوانی با صنایع وابسته و تبدیلی ایجاد کند.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام نیا درگفتگو با خبرگزاری خانه ملت درخصوص ظرفیت ها و توانمندی های استان و حوزه انتخابیه اش برای تولید و اشتغال در کشور ،گفت: ظرفیت های بالقوه و بالفعلی در حوزه انتخابیه نهاوند وجود دارد که با طرح و برنامه ریزی مناسب می تواند قدم ها و گام های بسیار مثبت و مناسبی برای تولید و ایجاد ظرفیت های اشتغالزایی در استان و کشور انجام دهد که متاسفانه به دلیل عدم سرمایه گذاری مناسب و حمایت از سوی دولت این پتانسیل های مورد استفاده قرار نمی گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نهاوند سرشار از ظرفیت های معدن از جمله منیزیم و‌دولومیت است که می تواند اشتغالزایی فراوانی با صنایع وابسته و تبدیلی داشته باشد ، گفت: متاسفانه بدلیل عدم حمایت و رسیدگی این معادن به صورت خام مواد خود را به فروش می رسانند و از ارزش افزوده و ارزآوری آن استفاده نمی شود.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران از لحاظ معادن منیزیم و دولومیت در رتبه دوم جهانی قرار دارد، بیان داشت:  با برنامه ریزی مدون و حمایت های جدی می توان از این منابع خدادادی به خوبی استفاده کرد تا در راستای اشتغالزایی اهالی استان و حوزه انتخابیه قدم های خوبی برداشته شود.

بهرام نیا با بیان اینکه در زمینه های کشاورزی و دامپروری پتانسیل های خوبی برای تولید و کمک به اقتصاد مقاومتی در این حوزه انتخابیه وجود دارد که بهره وری از این ظرفیت ها نیازمند طراحی و برنامه ریزی اصولی و مدون دارد،‌ تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای خوبی که در راستای کشاورزی و دامپروری در استان وجود دارد، باید حمایت های جدی تری از سوی دولت انجام پذیرد تا بخش خصوصی نیز در این زمینه فعالیت بهتری را داشته باشد.

نمایندهمردم نهاوند درمجلس همچنین با اشاره به اینکه در زمینه گردشگری با توجه به طبیعت بکر و نابی که استان همدان و نهاوند دارد،می تواند میزبان توریست هایی از سراسر ایران و جهان باشد، چراکه با وجود درختان زاگرسی این شهر دارای ۱۳ سراب و طبیعت بسیار مناسبی است،‌افزود: ۲۰ آثر تاریخی و قدیمی که مناسب گردشگری و جذب توریست است در این شهرستان و جود دارد و می تواند زمینه ساز اشتغال بسیاری از جوانان باشد.

وی در پایان گفت: این ظرفیت ها همگی می تواند در راستای تولید و اشتغالزایی درکشور و ارتقا و بهبود اقتصاد مقاومتی و دستیابی به اهداف تعیین شده کمک فراوانی را انجام دهد که این امر نیازمند رسیدگی، حمایت و سرمایه گذاری می باشد که دولت باید زمینه های لارم آن را فراهم آورد./

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. مهدی گفت:

    لطفا یه عکس بهتر از نماینده شهرمون بذارید
    هم رو به عقبه هم کجه
    همیشه این عکسه
    حس خوبی نداره
    عکس ها با آدم حرف میزنن

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش