سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10280

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از خريد و نوسازي 17 دستگاه ماشين آلات عمراني و خدماتي سنگين و نيمه سنگين در آينده نزديك برای شهرداری خبر داد.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: خرید این ماشین آلات به منظور مدیریت هزینه و صرفه جویی در اموال دولتی در برنامه ریزی سال ۹۶ توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری نهاوند درنظرگرفته شده است.

یوسفیان گفت: با خرید و تجهیز این دستگاه‌ها در ناوگان موتوری شهرداری علاوه بر نوسازی ماشین‌آلات، طرح‌های عمرانی در سطح شهر با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

یوسفیان با اشاره به وجود استهلاک شدید ماشین ها در شهرداری افزود: به منظور جلوگیری ازبروز مشکل و خدمات رسانی بهینه خرید ماشین های نو برای مجموعه مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خرید ماشین آلات با هدف تجهیز ناوگان واحد خدمات موتوری این شهرداری می باشد و تا حد زیادی از مشکلات پیش آمده برای این واحد می کاهد، افزود: با توجه به اینکه ماشین آلات ابزار پیشرفت و آبادانی شهر به شمار می روند، حفاظت و نگهداری از آن مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه هم اکنون شاهد نوسازی ناوگان ماشین آلات شهرداری نهاوند هستیم که این امر در خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به شهروندان بسیار تاثیر گذار است .

یوسفیان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این شهرداری استفاده بهینه از دیگر ماشین‌آلات موجود و صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری است که با پیگیری پرسنل این سازمان ماشین‌آلات شهرداری نهاوند با استفاده از توان و تجربه داخلی بازسازی و به چرخه فعالیت باز می‌گردند که این امر موجب صرفه‌جویی در اعتبارات تخصیصی شده است .

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش