مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 10361

صدای نهاوند:
مردم شهرستان نهاوند هم‌زمان با سراسر کشور حماسه دیگری در روز جهانی قدس خلق کردند و به‌صورت همه‌جانبه‌ای از فلسطین مظلوم حمایت کردند.

به گزارش صدای نهاوند، راهپیمایی باشکوه و پرشور روز جهانی قدس هم‌زمان با سایر کشورهای اسلامی و جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم روزه‌دار در نهاوند و شهرهای برزول و فیروزان و روستاهای مختلف از جمله زرینی، شیراوند و زرامین سفلی برگزار شد.

هم‌زمان با بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، مردم همیشه درصحنه، متدین انقلابی نهاوند از ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه، با تجمع در مقابل مسجد جوانان(حسینیه شهید حیدری) و طی مسیر خیابان ابوذر و خیابان پیروزی وارد مصلی بزرگ امام خمینی(ره)  میعادگاه نماز جمعه شدند.

راهپیمایان با حضور گسترده خود در خیابان‌های شهر نهاوند با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌های مختلفی خشم و انزجار خود را نسبت به اسرائیل غاصب ابراز کردند.

نهاوندی ها با سردادن شعارهای «با اتحاد ملت فلسطین، آزاد گردد قبله مسلمین»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «القدس لنا» و «مرگ بر آل سعود» حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

اقشار مختلف مردم نهاوند همچون سایر هم‌وطنان از بازاریان و کسبه، فرهنگیان و روحانیان گرفته تا کارکنان ادارات مختلف، دانشگاهیان، دانش آموزان، مردان و زنان و پیر و جوان همه و همه در این راهپیمایی حضوری گسترده داشتند.

همچنین حضور مردم در سایر نقاط شهرستان نیز همچون نهاوند پرشور و باشکوه بوده است. صحنه حضور در روز قدس صحنه‌ای است که بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران حتی یک‌قدم از آن عقب‌نشینی نکرده‌اند.

روز جهانی قدس ابتکار ناب و یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که مردم روزه‌دار و مؤمن ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

این روز، روز دفاع از ملتی مظلوم است که مردم در آن جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم  می‌کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: روز قدس نماد مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی است.

حسن بهرام نیا گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به دنیا ثابت کرد که از هیچ تلاشی برای دفاع از مردم مظلوم و بی‌گناه غزه دریغ نخواهد کرد و این شرکت در تظاهرات را حداقل حمایت خود می‌داند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش