جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10368

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه اگر قانون را اجرا نکنیم باید شهر را تعطیل کنیم، افزود: ما با نماینده مردم شهرستان وحدت کامل و اتفاق نظرداریم اما متاسفانه عده ای به دنبال ایجاد حاشیه برای دفتر نماینده و مجموعه فرمانداری هستند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی صبح پنج شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نهاوند با اشاره به حاشیه های ایجاد شده جلسه روز یک شنبه ی شورای ترافیک شهرستان گفت: در جلسات فرمانداری بحث و نقد مطرح می شود و قرار نیست در این جلسات فقط تمجید و تعریف انجام شود اما اگر شخصی که خود داخل جلسه نبوده بیاید تمام این مطالب را کپی برداری کند و در بیرون عنوان کند این کمیته ها و جلسات الکی هستند و مدیریت شهرستان ضعیف است و کسانی که مسئولیت بر عهده گرفته اند دنبال زد و بندهای سیاسی هستند بدون اینکه عنوان کنند کدام کار سایسی در کمیته ها انجام شده است، درست نیست.

سلامتی گفت: قرار نیست ما مسائل را قاطی کنیم و بعد هم  بیایند مواردی را که اصلا در جلسه مطرح نشده است، در سطح جامعه بیان کنند و باعث بهم خوردن وحدت و جو عمومی شهرستان و تشویش اذهان عمومی  شوند.

وی افزود: روز یک شنبه هفته گذشته جلسه شورای ترافیک برگزار شد و در داخل جلسه خیلی بحث شد مصوباتی بودند که زمین مانده بودند و مصوباتی هم اجرای شده بودند تشکر کردیم از اجرای برخی مصوبات و ایراد هم گرفتیم از اینکه چرا برخی مصوبات اجرایی نشده است.

معاون فرماندار نهاوند بیان داشت: در آن جلسه یکی از دوستان حاضر انتقاداتی در مورد ترمینال قدیم داشت که چرا ببندیم و چرا باز کنیم مشاجره هم در کار نبود، ایشان انتقاد کردند و ما هم پاسخ دادیم و گفتیم نهایت مر قانون عمل می شود و مصوب شد ظرف یک هفته شهرداری در مورد ترمینال قدیم تعیین تکلیف کند اگر متولی دارد اعلام کند اگر ندارد این ترمینال جمع شود.

سیدرضا سلامتی افزود: این اصل مصوبه بوده است و بیان کردیم یک سوپر مارکت هم بخواهد باز شود باید مجوز داشته باشد و این مطلب غیر قانونی نیست.

سلامتی ادامه داد: حالا یک شخصی یک کلمه ای را از تمام جمله ها و صحبت های ما گرفته و تیتر کرده تا در سطح جامعه پخش شود که فلانی گفته شما اصلا بیخود می کنید، چه شخصی گفته نماینده مردم نباید نظارت کند، چه شخصی گفته بروید وزیر را استیضاح کنید این جمله رو از کجا آورده اید حتما بر علیه این فرد اعلام جرم می کنیم و موضوع رو پیگیری می کنیم.

وی اظهار داشت: در پایان جلسه هم ما با دوستی و روبوسی با مسئول دفتر نماینده بیرون رفتیم و اصلا مساله ای نداشتیم اما متاسفانه عده ای به دنبال ایجاد حاشیه برای دفتر نماینده و مجموعه فرمانداری هستند.

معاون فرماندار نهاوند گفت: این مسائل غیر از اینکه شهرستان را  به حاشیه ببرد چیز دیگری ندارد، ما با نماینده مردم شهرستان وحدت کامل و اتفاق نظرداریم، البته اختلاف نظرهای هم ممکن است وجود داشته باشد که صمیمانه و دوستانه این موراد رو حل می کنیم.

سیدرضا سلامتی در پایان بیان داشت: خواهش ما این است، این حاشیه ها را جمع کنند و به آن دامن نزنند شهرستان از تفرقه سود نمی برد ما هم اهل تفرقه و حاشیه نیستیم و باید با وحدت و همدلی کار را پیش ببریم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش