سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10373

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید منافع مردم را بر منافع فرد ترجیح بدهیم حتی اگر برادر ما باشد، و فراموش نکنیم ما امروز به برکت همین مردم به نوای رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا ظهر جمعه در جمع مردم نهاوند که در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کرده بودند اظهار داشت: همه مسئولان باید برای رضایتمندی مردم کار کنند، قلم بزنند ، اندیشه کنند  و برنامه ریزی و اجرا کنند.

بهرام نیا گفت: ما اگر طرح و برنامه ای داریم فقط باید منافع مردم در این برنامه و طرح تاثیر گذار باشد ما باید منافع مردم را بر منافع فرد ترجیح بدهیم حتی اگر آن فرد برادر ما باشد.

وی افزود: ما امروز به برکت همین مردم به نوای رسیده ایم به خدا اگر این مردم نبودند نه من امروز اینجا بودم نه فرماندار و نه سایر مسئولان پس به صرف طفیل این مردم امروز به این مناصب رسیده ایم پس زمانی خیال نکنیم قیم مردم هستیم و قیم مابانه با مردم رفتار و برای آنها تصمیم گیری کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید با این نگاه حرکت کنیم بنده از روز اول این نگاه را داشته ام و بر این نگاه استوار و پایبند هستم و هیچ چیزی که بخواهد این نگاه را تحت الشعاع قرار دهد نمی تواند موثر باشد و بقیه مسائل غیر از این مسائل حاشیه ای و پیش پا افتاده است که من اصلا به آن اعتنایی نمی کنم.

حسن بهرام نیا ادامه داد: آنچه که برای من مهم است ایجاد پروژه های عمرانی، تولید و اشتغال، رفاه، امنیت، نشاط معنوی، اجتماعی و فرهنگی است.بقیه مسائل جزئی است حالا امکان دارد البته در شهر ما نیست فردی بخواهد با یک جمله یا یک واژه ای خودش را مطرح کند بزرگنمایی کند نه این حرفا نیست اجل از شان شماست می گوید گنجشک بنشیند منبر باز هم گنجشک است.

بهرام نیا بیان داشت: ما با نگاه خدمت و احترام به منافع مردم با مسئولان همکاری وکار می کنیم و انتظار داریم این نگاه بعنوان یک استراتژی مدون شده در راستای رضایت مردم پیشرو باشد.

وی در ادامه با اشاره به دیدار و جلسات خصوصی با تمام وزیران دولت گفت: این نشست ها همراه با برکات و نتایج مهمی برای توسعه شهرستان همراه بوده است که بعضی موارد در زمان حال نتیجه داده و بعضی موارد دیگر در آینده اجرایی خواهند شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه وزاری دولت نگاه ویژه ای به شهرستان نهاوند دارند که از آنها قدردانی می شود به ملاقات خود با دو وزیر آموزش عالی و  ورزش و جوانان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: دانشگاه نهاوند بنا بر نداشتن برخی شاخص ها تبدیل شده بود به مجتمع آموزش عالی که این موضوع با وزیر مطرح شد و وزیر دستور داد برای تبدیل مجتمع عالی نهاوند به دانشگاه اقداماتی انجام شود.

حسن بهرام نیا ادامه داد: برای جذب رشته های تحصیلی هم پیشنهاداتی ارائه شد که وزیر آموزش عالی ضمن موافقت دستور ایجاد این رشته ها را صادر کرد و همچنین دستور تامین اعتبار دانشگاه در حال ساخت دانشگاه ملی را صادر کرد.تا دانشگاه ملی صاحب مکان و ساختمانی متعلق به خود باشد.

بهرام نیا در مورد بحث ورزش و جوانان شهرستان و دیدار با وزیر ورزش گفت: چندین پروژه ورزشی در سطح شهرستان وجود دارد که این پروژه ها از زمان دولت قبل همچنان نیمه تمام باقی مانده اند که از جمله این پروژه ها که مهم و تاثیر گذار است مجتمع ورزشی چند منظوره  بانوان واقع در شهرک شهید حیدری است که سالن اصلی آن با تلاش و پیگیری راه اندازی شد اما بحث استخر این مجموعه در حد اسکلت فلزی باقی مانده است.

وی افزود: یکی از نیازها و الزامات مهم شهرستان وجود استخر است که متاسفانه استخر نهاوند تعطیل است و استخر مجموعه ورزشی آیت الله علیمرادیان نهاوند هم در هفته یکی دو روز باز است به همین علت جوانان و مردم نهاوند مجبور هستند ۵۰ کیلومتر مسافت را طی کنند برای یک استخر به همین علت وزیر ورزش دستور دادن  استخر  مجموعه ورزشی بانوان امسال ساخته شود که برای تحقق آن باید مدیر کل ورزش استان و رئیس اداره ورزش نهاوند پیگیری کنند.

نماینده مردم نهاوند گفت: همچنین وزیر ورزش دستور احداث سالن باستانی برای نهاوند، زمین چمن برزول و فیروزان سالن ورزشی و زمین چمن روستای رزینی را صادر کرد تا این پروژه ها به سرانجام برسند.

حسن بهرام نیا بیان داشت: بیمارستان شهید قدوسی که یکی از مجهزترین بیمارستان های غرب کشور است تا سه هفته آینده به بهره برداری می رسد  و پیمانکار سد گرین هم مشخص شده است که برای آغاز عملیاتی اجرایی آن یک فرایند دیگر باقی مانده که تا دوماه آینده انجام و شاهد شروع مجدد عملیات اجرایی احداث سد گرین خواهیم بود.

بهرام نیا افزود: محور ورودی نهاوند از جاده آورزمان با توجه به اینکه جز راهای اصلی و پروژه های ملی قرار گرفته است و دارای ردیف بودجه ملی است عملیات اجرایی آن شروع شده که ۸ کیلومتر آن تا ماههای آینده آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی بیان داشت: برای معرفی نهاوند در شبکه های سراسری سیما دو برنامه مهم با کمک مسئولان و امام جمعه  انجام داده ایم اولی برگزاری دعای ندبه سراسری در تیرماه سال جاری است و دومی هم همایش بزرگ پیاده روی که از شبکه های مهم سراسری سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

نماینده مردم نهاوند در پایان ضمن قدردانی از دولت و همه مسئولان از جمله استاندار که در انجام این پروژها کمک کردند گفت: امیدوارم همه با نگاه وحدت و همدلی و به دور از مسائل حاشیه ای که محلی از اعراب ندارند حرکت کنیم مسائل اصلی ما تولید، اشتغال و وضعیت نابسامان مبلمان شهری است و باید تمام قدرت انرژی و برنامه خود را در این جهت به کار بگیریم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. علی گفت:

    امیدوارم این مدت زودتر بگذره و زودتر سال۱۳۹۸ فرا برسه

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش