سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10396

صدای نهاوند:
با حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گیتی حق پرست به عنوان رئیس جدید اداره شهرستان نهاوند معارفه و جلال الدین غیاثوند تودیع شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، طی آیینی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، فرماندار  و معاون فرماندار نهاوند و تنی چند از مسئولان شهری، گیتی حق پرست به عنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند معرفی شد.

فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار داشت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از ادارات تاثیر گذار در شهرستان نهاوند است که انتظار می رود بستر اجرای اقتصاد مقاومتی در حوزه شهرستانی و استان را با حمایت از متولیان امر اشتغال و سرمایه گذاری دولت در اجرای برنامه های اشتغالزایی فراهم کند.

کریم حمیدوند افزود: همچنین باید با حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تعامل بیشتر با صاحبان صنایع بر رفع موانع تولید و حل مشکل بیکاری در شهرستان اهتمام جدی ورزید.

حمیدوند پست و مقام را مسئولیتی بزرگ و سخت دانست و بیان داشت: خدمت‌رسانی به مردم و رسیدگی به امور آن‌ها مهم‌ترین رسالت مسؤولان است که در راستای آن باید قدم بردارند.

وی از زحمات رئیس پیشین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند تقدیر کرد و بابیان اینکه جلال الدین غیاثوند امروز به‌واسطه عملکرد قابل‌قبول و شایسته خود در خدمت به مردم باعزت و سربلندی میز ریاست را ترک و به ملایر می رود، همت و کار جهادی رئیس جدید در تحقق این اهداف را خواستار شد.

در پایان مراسم نیز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از زحمات مدیریت سابق با اهدای لوح قدردانی کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. علی فریادرس گفت:

    به امید موفقیت روزن افزون برای خانم حق پرست
    عضوی از خانواده بانک مسکن

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش