- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نهاوند کمبود پزشک دارد/بیماران به شهرهای همجوار مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح دوشنبه ۵ تیرماه به همراه بازرس ویژه استانداری همدان از بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند بازدید کرد و نارضایتی خود را از وضعیت رسیدگی به بیماران در این بیمارستان اعلام کرد.
 حمیدوند در حاشیه این بازدید به خبرنگار صدای نهاوند گفت: متاسفانه علی رغم چندین بار مکاتبه و پیگیری مستمر با استان در مورد حل کمبود پزشک متخصص و عمومی شهرستان نهاوند تا کنون اقدامی انجام نشده است.
حمیدوند گفت:صبح امروز در بازدید از بیمارستان مشخص شد بیماری چند روز پیش توسط متخصص ارولوژی عمل شده است و امروز با مشکل روبرو شده وقتی به بیمارستان مراجعه می کند به وی اعلام می کنند پزشک متخصص مربوطه به ارومیه رفته است.
حمیدوند گفت: با توجه به شرایط مهم و حساس این بیمار بعد از ساعت ها پیگیری و رایزنی موفق شدیم وی را برای درمان به یکی از بیمارستان های همدان منتقل کنیم.
فرماندار نهاوند گفت: با شرایط فعلی بیمارستان نهاوند پاسخگوی بیماران نیست و بیماران برای درمان دچار مشکل خواهند شد،لذا به بیماران توصیه می شود در حد توان مستقیم به بیمارستان های شهرهای همجوار مراجعه کنند.
کریم حمیدوند افزود: بیمارستان دولتی ۱۸۴ تختخوابی  شهید آیت الله قدوسی نهاوند که یکی از مجهزترین بیمارستان های غرب کشور است آماده بهره برداری می باشد اما بعلت کمبود پزشک و پرستار قادر به استفاده از آن نیستیم.
حمیدوند گفت: مسئولان مربوطه استانی باید هر چه سریعتر نسبت به حل مشکلات درمان نهاوند اقدام کنند.