سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10440

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: همزمان با هفتم تيرماه سالروز شهادت شهيد بهشتي و 72 تن از ياران با وفاي وي ،مراسم يادبود و بزرگداشت این شهدا و شهید محمد علی حیدری درشهرستان نهاوند برگزار مي‌شود.

علی خزایی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: مراسم شهدای هفت تیر الخصوص شهید آیت الله محمد علی حیدری تنها شهید استان همدان در حادثه هفت تیر سال ۱۳۶۰ روز چهارشنبه ۷ تیر از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ صبح در کنار قبر مطهر این شهید بزرگوار در مسجد جوانان(حسینیه شهید حیدری) برگزار می شود.

خزایی با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت الاسلام محمد سلیمی دادستان سابق کل ویژه روحانیت و مدرس حقوق در دانشگاه است گفت: شهید آیت الله حیدری اولین امام جمعه و اولین نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بعد از پیروزی انقلاب بود که در فاجعه هفت تیر دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

خزایی افزود: شهید حیدری در کلام امام راحل یک مجتهد عالم و مبارز بود که جان خویش را برای حفظ اسلام و انقلاب نثار کرد.

وی افزود: شهید حیدری از عالمان برجسته و دانشمند کشور بود و در مبارزات انقلابی مردم بر ضد نظام سلطنت نقش محوری و کلیدی داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند اظهار داشت: به واسطه شهید حیدری مردم غرب کشور به خصوص شهر نهاوند زودتر از سایر نقاط کشور برای مبارزه با رژیم پهلوی و نابودی آن حرکت کردند و با هدایت و رهبری این شهید بزرگوار برای اولین بار در کشور مردم شهرستان نهاوند موفق شدند مجسمه شاهنشاهی را سرنگون کنند.

علی خزایی عنوان داشت: شهدای هفتم تیر و در راس آنها شهید بهشتی ذخیره و گنجینه نظام و انقلاب هستند و این شهدا در شکل گیری و پیروزی انقلاب سهم عمده و بزرگی داشتند که حضرت امام (ره) واقعه هفت تیر و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را همانند واقعه کربلا و قیام امام حسین(ع) دانستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش