جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10475

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: در حال حاضر تعداد 24 مزار شهید در سطح روستاها نیاز به ساماندهی دارد که در صورت انجام آن تمامی قبور شهدا در مناطق روستایی ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز شنبه در ستاد ساماندهی گلزار شهدای نهاوند افزود: کار ساماندهی گلزار شهدای شهرستان نهاوند توسط بسیج سازندگی ، شهرداری و بنیاد مسکن انجام گرفته که بیش از ۹۵ درصد کارها تاکنون انجام شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۲۴ مزار شهید در سطح روستاها نیاز به ساماندهی دارد که در صورت انجام آن تمامی قبور شهدا در مناطق روستایی ساماندهی می شود.
رئیس کمیته برنامه ریزی نهاوند افزود: کار ساماندهی مقبره شهدای گمنام واقع در تپه ابوذر این شهرستان نیز توسط بسیج سازندگی در حال انجام است که تا کنون پیشرفت خوبی داشته و در کمیته برنامه ریزی اعتبار لازم اختصاص می یابد
حمیدوند نصب یادمان شهدای گروه ابوذر را از مطالبات مردم و خانواده های شهدای این گروه عنوان کرد و افزود: یادمان شهدای گروه ابوذر نهاوند در کارگروه ویژه ای به تصویب رسیده و جانمایی آن در میدان ورودی آورزمان نیز در نظر گرفته شده که فقط تا کنون محل آن حفاری شده است .
وی افزود: برای اجرای این یادمان ۹۷۰ میلیون ریال اعتبار به صورت اوراق مشارکت به شهرداری اختصاص داده شده است و عملیات اجرایی آن آباید غاز و حداکثر تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش