سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10542

صدای نهاوند:
مسئول فرهنگی هیات رزمندگان شهرستان نهاوند گفت: مراسم معنوی دعای ندبه شهرستان نهاوند در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) به صورت زنده از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

علی حسین سلگی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند با اشاره به پخش مستقیم دعای ندبه نهاوند از شبکه اول سیما افزود: روز جمعه هفته آینده ۲۳ تیرماه دنیا شاهد دین‌مداری مردم نهاوند خواهد بود.

سلگی به تشریح برنامه‌های ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌ عمل آمده، این مراسم از ساعت ۵ صبح در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) نهاوند با تلاوت قرآن کریم، اقامه نماز جماعت صبح پس از نوای ملکوتی اذان صبح به افق نهاوند آغاز می شود.

وی افزود: پخش مستقیم مراسم دعای ندبه از شبکه سراسری یک سیما از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی (از خطبای برجسته کشور و کارشناس برنامه به سمت خدا) و مداحی حاج احمد زین العابدین، از مداح ارزشمند کشوری آغاز می شود.

وی ضمن دعوت از همه مردم شهرستان به‌ویژه جوانان جهت حضور پرشور و به موقع گرمابخش در این محفل معنوی و روحانی افزود: با هماهنگی که با برخی دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری نهاوند صورت گرفته سرویس ایاب و ذهاب برای مردم نهاونددر نقاط مختلف پیش‌بینی شده که از حدود ساعت پنج صبح این سرویس‌ها آماده خدمت‌رسانی هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش