سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10546

صدای نهاوند:
در پی حمله وقیحانه افرادی قانون شکن به اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان جمعی از شاعران و نویسندگان نهاوند در یک اقدام ارزشمند و فرهنگی با حضور در بیمارستان آیت الله علیمرادیان ضمن عذر خواهی از دکتران، پرستاران و کارکنان این مجموعه با اهدا شاخه گل از آنها دلجویی و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، در پی حمله وقیحانه افرادی نابهنجار و قانون شکن به اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان جمعی از شاعران و نویسندگان انجمن ادبی غیر انتفاعی مردم نهاوند((آنها)) در یک اقدام ارزشمند و فرهنگی پنج شنبه شب با حضور در اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند ضمن عذر خواهی از وقایع تلخ چند شب گشته از دکتران، پرستاران و کارکنان مجموعه اورژانس با اهدا  شاخه گل تجلیل و قدردانی کردند.

مجید جلالی از شاعران شرکت کننده در این مراسم به خبرنگار صدای نهاوند گفت: مردم نهاوند دارای تاریخ و تمدن کهن هفت هزار ساله هستند و نهاوند جایگاه شخصیت های بزرگ و ماندگاری در تاریخ این کشور است که خدمات ارزنده ای را به کشور داشته اند.

جلالی گفت: مردم فهیم و با فرهنگ نهاوند حرکت زشت و وقیحانه عده قلیلی قانون شکن و گستاخ را به اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان محکوم می کنند و از مراجع قضایی، امنیتی و انتظامی می خواهیم با قاطعیت با این افراد که بی محابا امنیت و آسایش مردم را بر هم می زنند برخورد کنند.

وی افزود: ما جمعی از شاعران و نویسندگان شهرستان نهاوند در راستای وظیفه فرهنگی خود با حضور در اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند و عذر خواهی دلجویی از پزشکان، پرستاران و کارکنان آن مجموعه اعلام میداریم که چنین افراد بزهکار لایق عضویت در جامعه ریشه دار و  با فرهنگ نهاوند نبوده و با اهدا گل به شما زحمت کشان جامعه پزشکی و حوزه سلامت مردم این قبیل حرکات زشت و زننده را محکوم می کنیم.

لازم به ذکر است: مجید جلالی و سماملکی(زوج شاعر)، محمد ساکی، محمدذوالفقاری، سعیدسلگی،علی فریادرس،رضاعباسی،احسان مالمیر، سینا احمدوند، میلاد سلگی، زهرامومیوند، سمیه کولیوند و الهام امیری از شاعران و نویسندگانی بودند که در این حرکت ارزشمندی فرهنگی شرکت کرده بودند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. مهدی گفت:

    حرکت شایسته ای بود
    تشکر

  2. علی فریادرس گفت:

    درود برپزشکان وعوامل درمانی بیمارستان

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش