- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دستان پرمهر نهاوندی ها ارزانی پزشکان وپرستاران/خشونت در نهاوند جایگاه ندارد+تصاویر

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، در پی حمله وقیحانه افرادی نابهنجار و قانون شکن به اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان جمعی از شاعران و نویسندگان انجمن ادبی غیر انتفاعی مردم نهاوند((آنها)) در یک اقدام ارزشمند و فرهنگی پنج شنبه شب با حضور در اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند ضمن عذر خواهی از وقایع تلخ چند شب گشته از دکتران، پرستاران و کارکنان مجموعه اورژانس با اهدا  شاخه گل تجلیل و قدردانی کردند.

مجید جلالی از شاعران شرکت کننده در این مراسم به خبرنگار صدای نهاوند گفت: مردم نهاوند دارای تاریخ و تمدن کهن هفت هزار ساله هستند و نهاوند جایگاه شخصیت های بزرگ و ماندگاری در تاریخ این کشور است که خدمات ارزنده ای را به کشور داشته اند.

جلالی گفت: مردم فهیم و با فرهنگ نهاوند حرکت زشت و وقیحانه عده قلیلی قانون شکن و گستاخ را به اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان محکوم می کنند و از مراجع قضایی، امنیتی و انتظامی می خواهیم با قاطعیت با این افراد که بی محابا امنیت و آسایش مردم را بر هم می زنند برخورد کنند.

وی افزود: ما جمعی از شاعران و نویسندگان شهرستان نهاوند در راستای وظیفه فرهنگی خود با حضور در اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند و عذر خواهی دلجویی از پزشکان، پرستاران و کارکنان آن مجموعه اعلام میداریم که چنین افراد بزهکار لایق عضویت در جامعه ریشه دار و  با فرهنگ نهاوند نبوده و با اهدا گل به شما زحمت کشان جامعه پزشکی و حوزه سلامت مردم این قبیل حرکات زشت و زننده را محکوم می کنیم.

لازم به ذکر است: مجید جلالی و سماملکی(زوج شاعر)، محمد ساکی، محمدذوالفقاری، سعیدسلگی،علی فریادرس،رضاعباسی،احسان مالمیر، سینا احمدوند، میلاد سلگی، زهرامومیوند، سمیه کولیوند و الهام امیری از شاعران و نویسندگانی بودند که در این حرکت ارزشمندی فرهنگی شرکت کرده بودند.