سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10565

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خبر داد:

مسابقات بسکتبال قهرمانی استان در نهاوند برگزار شد

صدای نهاوند:
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات قهرمانی بسکتبال نونهالان استان‌همدان با شرکت 4 تیم در نهاوند برگزار شد.

به گزارش صدای نهاوند، محرم روزبه با اشاره به برگزاری مسابقات بسکتبال قهرمانی استان در نهاوند اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بسکتبال نونهالان استان‌همدان با شرکت ۴ تیم به مدت ۲ روز به میزبانی نهاوند برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم شهرستان فامنین با شکست رقیبان در جایگاه اول ایستاد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به سایر نتایج این رقابت‌ها گفت: در دیدار رده‌بندی نیز تیم نهاوند و شهرستان اسدآباد رودرروی هم قرار گرفتند که تیم نهاوند موفق شد با نتیجه ۴۵ بر ۴۰ بر رقیب خود غلبه پیداکرده و در جایگاه سوم قرار گیرد و اسدآباد هم به مقام چهارم رسید.

روزبه عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۴۰ تن از ورزشکاران در رده‌های مختلف سنی از طریق اداره ورزش و جوانان و انجمن بسکتبال مدارس نهاوند به‌صورت سازمان‌دهی شده در این رشته ورزشی فعالیت دارند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مینی والیبال به میزبانی شهرستان نهاوند بیان کرد: اولین جشنواره مینی والیبال در شهرستان نهاوند برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند عنوان کرد: در این جشنواره تعداد ۱۰ تیم شهرستانی که متولدین سال ۸۱ به بالا بودند، به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی شهید عباداله خدارحمی نهاوند با هم رقابت کردند.

روزبه با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره مینی والیبال در شهرستان نهاوند شناسایی استعدادهای جدید این رشته ورزشی و هدایت و پرورش منتخبان در آکادمی والیبال شهرستان است.

وی یادآور شد: برگزاری این جشنواره با توفیقات زیادی همراه بوده که شناسایی استعدادهای جدید و معرفی آن‌ها به تیم‌های استانی و رده‌های مختلف تیم ملی از نتایج مثبت آن بوده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش