سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10609

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه تاکنون هزینه‌های زیادی برای تملک مکان میدان مرکزی نهاوند پرداخت شده است گفت: ما نمی‌توانیم این پروژه را نیمه‌ کاره رها کنیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح جمعه در بازدید مسئولان شهرستان نهاوند از احداث میدان مرکزی نهاوند اظهار داشت: تخریب ساختمان دخانیات به این علت بود که نهاوند در حلقه ترافیک قفل شده است و در ۳۷ سال اخیر هیچ برنامه و طرح اساسی برای تغییر مبلمان شهر نهاوند انجام نشده که به همین علت چهار راه ابوذر بعنوان مرکز شهر، دیگر تحمل بار ترافیک و ازدحام جمعیت را ندارد.

حمیدوند گفت:  برای رهایی از ترافیک و شروع تغییر مبلمان شهری طرحی آماده شده که بر اساس آن ساختمان دخانیات نهاوند به همراه مدرسه “مدرس” تخریب تا به جای  آنها میدان مرکزی شهر نهاوند احداث شود.

وی افزود: احداث میدان مرکزی شهر جزء خواسته‌های مردم نهاوند است زیرا این میدان نمادی برای شهرستان است و در آینده محلی برای تجمع و گردهمایی‌های مردم شهرستان در مناسبت‌های مختلف خواهد بود.

فرماندار نهاوند بیان داشت: با توجه به این‌که اجرای این پروژه‌ها نیاز به اعتبار زیادی دارند امیدورایم با مساعدت مسئولان اعتبار لازم برای این پروژه‌ها تامین شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. N گفت:

    یه کم سخت بگیرید تا کامل شود.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش