سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10633

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند گفت: همه امکانات نهاوند برای میزبانی شایسته در مسابقات بوکس قهرمانی کشور به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی صبح یک شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده نوجوانان در فرمانداری نهاوند اظهار داشت: این رویداد مهم با حضور ورزشکاران ۳۲ استان کشور برای اولین بار است که در استان همدان و به میزبانی شهرستان نهاوند انجام می شود.

سلامتی گفت: حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار، ۱۰۰ عامل اجرایی این مسابقات و مسئولان ارشد ورزش کشور و فدراسیون بوکس موقعیت مناسبی برای معرفی ظرفیت های نهاوند در بخش های مختلف خصوصا در بخش گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات از روز پنج شنبه ۲۹ تیرماه سال جاری در مجتمع ورزشی آیت الله علیمرادیان نهاوند به مدت ۵ روز برگزار می شود اظهار داشت: برای میزبانی شایسته و آبرومند نهاوند تمام امکانات و ظرفیت های موجود نهاوند باید بکار گرفته شود.

معاون فرماندار نهاوند از مدیران دستگاه های مختلف، از جمله نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، مخابرات، مجتمع ورزشی آیت الله علیمرادیان و شهرداری خواست تمام امکانات خود را برای برگزاری با شکوه و بدون حاشیه این مسابقات در اختیار عوامل برگزاری این مسابقه قرار دهند.

سیدرضا سلامتی افزود:  استفاده از المان و پوسترهای منطقه و بومی در محل برگزاری بوکس برای معرفی شایسته منطقه لازم و ضروری است و در این خصوص باید تصاویر آثاری که به ثبت ملی هم رسیده، سراب های خروشان و شهدای ملی نهاوند بعنوان المان مسابقات معرفی شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش