جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1064

صدای نهاوند:

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ایستگاه‌های صلواتی استان همدان برای پذیرایی از زائران حسینی از ششم آذرماه فعال بوده و تا ۱۶ آذرماه به ارائه خدمات می‌پردازند.

به گزارش صدای نهاوند علی بقایی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر تردد زائران کربلای معلی در همدان اظهار کرد: ۲۸ ایستگاه صلواتی استقبال از زائران اربعین حسینی در استان همدان برپا شد.

وی با بیان اینکه این ایستگاه‌ها از ششم آذرماه فعال بوده و تا ۱۶ آذرماه به ارائه خدمات می‌پردازند، گفت: بسیجیان شهر همدان در راستای ارائه خدمات به زائران حسینی وارد عرصه شده‌اند و در این مسیر با جان و دل کار می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های‌ صورت گرفته در شهرستان‌ اسدآباد ۶ ایستگاه فعال شده و به زائران کوی حسینی خدمات ارائه می‌دهد.

وی از فعالیت هشت ایستگاه صلواتی در شهر همدان خبر داد و گفت: سه ایستگاه نیز در شهرستان بهار، دو ایستگاه در رزن، یک ایستگاه در شهر قهاوند، دو ایستگاه در کبودراهنگ، دو ایستگاه در فامنین، دو ایستگاه در ملایر و دو ایستگاه نیز در نهاوند فعال است.

بقایی گفت: از آن جا که همدان به مرز مهران و خسروی نزدیک است، بسیجیان این شهر با همکاری سپاه، اوقاف و شهرداری‌ها تمهیدات لازم برای استقبال از زائران امام حسین (ع) و اسکان آنها را اندیشیده‌اند.

وی با بیان اینکه شهر همدان این روزها بیشتر از قبل رنگ و بوی حسینی به خود گرفته است، اظهار داشت: قرارگیری همدان در مسیر خدمت به زائران کربلای معلی افتخاری بزرگ برای مردم این دیار است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: خوشبختانه با همکاری مردم استان همدان و به ویژه بسیجیان این شهر، کار خدمات‌رسانی به زائران حسینی بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است.

telegram-channel

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

کلیدواژه ها :

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش