- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

پروژه استخر سر پوشیده بانوان نهاوند تا پایان سال به اتمام می رسد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا عصر شنبه در بازدید از دو پروژه ورزشی بانوان و زورخانه شهر نهاوند اظهار داشت: نهاوند با توجه به قدمت و ظرفیت‌های‌ زیادی که دارد متاسفانه زیرساخت‌های لازم را ندارد و از محرومیت‌های زیادی برخوردار است.

بهرام نیا گفت: کارهای زیادی در شهرستان نهاوند انجام شده است اما آنچه که مهم است زیرساخت‌های ورزشی و توسعه گردشگری است که اگر این زیرساخت‌ها ایجاد و فراهم نشوند شهرستان نهاوند به جایگاه واقعی خود نخواهد رسید.

بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر ورزش اظهار داشت: به عنوان مثال نبود یک استخر  مناسب و آبرومند که در شأن مردم نهاوند باشد نشان‌ دهنده کمبودهای امکانات ورزشی در این شهرستان است که از همین رو با تلاش‌های صورت گرفته و قول مساعد وزیر ورزش و جوانان اتمام و  تکمیل پروژه استخر سر پوشیده بانوان نهاوند مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس عنوان کرد: پروژه‌ زمین چمن برزول، پروژه باشگاه ورزشی زرینی، سالن باستانی استادیوم علیمرادیان، خوابگاه ورزشکاران نهاوند، سالن باستانی دهفول و غیره از جمله پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان هستند که باید با مساعدت مسئولان و تامین اعتبار برای آن‌ها، تکمیل و به بهره‌برداری برسند.