جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10751

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تاکنون از میزان خسارت ناشی از زلزله ۴.۷ ریشتری صبح امروز نهاوند گزارشی دریافت نشده و کارشناسان پیگیر این مسئله هستند.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: زلزله ای به قدرت ۴.۷ ریشتر ساعت ۵ و ۳۴ دقیقه صبح امروز نهاوند را لرزاند، و بعد از آن نیز سه پس لرزه با قدرت ۱/۷ دهم ریشتری در ساعات ۵:۵۴ دقیقه، ۷ و ۷:۱۴ دقیقه نهاوند را لرزانده است.

حمیدوند گفت: مدیران کارگروه‌های مدیریت بحران ضمن اتخاذ تدابیر لازم تمام تیمهای عملیاتی تحت امر خود را در واحدهای شهرستانی به صورت آماده باش کامل قرار دهند و هماهنگی های لازم با فرمانداری و رئیس ستاد بحران شهرستان نهاوند جهت هرگونه اقدام لازم، صورت پذیرد.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: در مورد تعدادی از منازل روستای و شهری که اعلام شده است دیوراهای آنان دچار ترک و شکستگی شده است،گفت: کارشناسان مدیریت بحران فرمانداری و سایر نیروهای مستقر از جمله بخشداری مشغول پیگیری میزان خسارت های احتمالی ناشی از این حادثه هستند.

*اسامی تعدادی از مجروحان زلزله نهاوند اعلام شد

وی افزود: بر اثر وقوع زلزله در نهاوند ۸ نفر مجروح شدند، که از این تعداد ۴ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند، و ۴ نفر دیگر بستری شدند که ۲ نفر دیگر هم ساعاتی بعد از بستری شدن مرخص شدند و در حال حاضر فقط دو مجروح در بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند بستری هستند.

اسامی ۴ مجروحی که در بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند بستر شدند به شرح ذیل است:

۱- احمد مهرابی نهاوند ۲- محمد ابراهیم احسانی نهاوند( این دو مجروح لحظاتی قبل از بیمارستان مرخص شدند)۳- عباس عزیزی روزبهانی ۴- عباس ترکمان هر دو از روستای قلعه قباد.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش