- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

زلزله ۴/۷ دهم ریشتری نهاوند خسارتی نداشت/اسامی مجروحان زلزله نهاوند

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: زلزله ای به قدرت ۴.۷ ریشتر ساعت ۵ و ۳۴ دقیقه صبح امروز نهاوند را لرزاند، و بعد از آن نیز سه پس لرزه با قدرت ۱/۷ دهم ریشتری در ساعات ۵:۵۴ دقیقه، ۷ و ۷:۱۴ دقیقه نهاوند را لرزانده است.

حمیدوند گفت: مدیران کارگروه‌های مدیریت بحران ضمن اتخاذ تدابیر لازم تمام تیمهای عملیاتی تحت امر خود را در واحدهای شهرستانی به صورت آماده باش کامل قرار دهند و هماهنگی های لازم با فرمانداری و رئیس ستاد بحران شهرستان نهاوند جهت هرگونه اقدام لازم، صورت پذیرد.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: در مورد تعدادی از منازل روستای و شهری که اعلام شده است دیوراهای آنان دچار ترک و شکستگی شده است،گفت: کارشناسان مدیریت بحران فرمانداری و سایر نیروهای مستقر از جمله بخشداری مشغول پیگیری میزان خسارت های احتمالی ناشی از این حادثه هستند.

*اسامی تعدادی از مجروحان زلزله نهاوند اعلام شد

وی افزود: بر اثر وقوع زلزله در نهاوند ۸ نفر مجروح شدند، که از این تعداد ۴ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند، و ۴ نفر دیگر بستری شدند که ۲ نفر دیگر هم ساعاتی بعد از بستری شدن مرخص شدند و در حال حاضر فقط دو مجروح در بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند بستری هستند.

اسامی ۴ مجروحی که در بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند بستر شدند به شرح ذیل است:

۱- احمد مهرابی نهاوند ۲- محمد ابراهیم احسانی نهاوند( این دو مجروح لحظاتی قبل از بیمارستان مرخص شدند)۳- عباس عزیزی روزبهانی ۴- عباس ترکمان هر دو از روستای قلعه قباد.