مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 10770

صدای نهاوند:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران قوام و شاکله اساس انقلاب جهانی و اسلامی در دنیاست بنابراین در حفظ آن نباید سرگرم مسائل حزبی و جناحی باشیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سردار مهدی ظفری در نخستین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نهاوند، اظهار کرد: ۴ دهه از عمر انقلاب می‌گذرد؛ دهه اول، دهه گفتمان انقلاب و دفاع مقدس بود که متأسفانه نسل سوم و چهارم با این انقلاب بیگانه هستند بنابراین باید هسته و ریشه انقلاب و دفاع مقدس حفظ و برای نسل جدید پیام‌رسانی شود.

وی از تشکیل شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و کارگروه‌های تخصصی در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: در حال حاضر در حال تدوین اهداف راهبری شورا هستیم تا مانع از تبدیل شدن ارزش‌ها به ابزار شویم که لازمه این کار نیز انتقال ارزش‌ها به دیگران و قرار دادن آنها در این مسیر است.

ظفری عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران سوژه در این عرصه بسیار بوده و می‌توان از آنها برای انتقال ارزش‌ها در جامعه و ایجاد یک جریان سیال بهره برد.

مدیرکل حفظ آثار استان همدان با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران همه آشنا هستند و غریبه‌ای وجود ندارد‌، تصریح کرد: برخی شکاف‌ها در جامعه سبب شده تا کارها به کُندی انجام شوند و هنر ما این است که با ایجاد جوی آرام در جامعه و پرهیز از حاشیه‌ها، اهداف خود را عملی کنیم چرا که دشمن به حزب و جناح‌ها کاری ندارد و به فکر ساقط کردن اصل نظام جمهوری اسلامی است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش