سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10776

صدای نهاوند:
ششمین همایش خیرین ازدواج شهرستان نهاوند با حضور خیرین و مسئولان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، رئیس مجمع خیرین ازدواج نهاوند در این مراسم اظهار داشت: مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند مهرماه سال ۱۳۹۳ تشکیل شد و در چند سال گذشته بعنوان برترین مجمع خیرین ازدواج استان همدان انتخاب شده است.

حجت‎الاسلام گودرز سیفی با اشاره به همکاری بیش از ۲۰۰ خیر در مجمع خیرین ازدواج نهاوند افزود: با مساعدت خیرین توانستیم زمینه ازدواج ۶۰۰ زوج جوان نهاوندی را در سال های گذشته فراهم کنیم که امسال نیز پیش‌بینی می‌شود این تعداد افزایش یابد.

سیفی ادامه داد: همکاری خوب و موثر خیرین در این بخش توانسته مجمع خیرین ازدواج را به اهداف برنامه‌ریزی شده برساند لذا به دنبال جذب خیرین بیشتر برای تسهیل در امر ازدواج هستیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی در ازدواج آسان فرهنگ سازی در خصوص شیوه ازدواج با فرهنگ علوی و فاطمی است افزود: هدف مجمع خیرین برای ترویج ازدواج آسان در راستای تاکید دین مبین اسلام بر ساده برگزار کردن آیین ازدواج است به طوریکه برخی از زوج ها پس از ازدواج به عضویت این مجمع در می آیند تا از این طریق به ترویج ازدواج آسان در جامعه کمک کنند.

رئیس مجمع خیرین ازدواج نهاوند بیان داشت: با کمک مجمع خیرین ازدواج بیش از ۱۵۰ زوج به مشهد مقدس اعزام شده اند و کارگاه های مشاوره ازدواج، خانواده و آشپزی برای زوجین راه اندازی شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش