سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10799

همزمان با اولین روز از هفته خبرنگار؛

دیدار خبرنگاران با امام جمعه نهاوند

صدای نهاوند:
همزمان با اولین روز از هفته خبرنگار، خبرنگاران نهاوند با امام جمعه شهر نهاوند دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در این دیدار افزود: قلم و نگاه اصحاب رسانه و خبرنگاران به مسائل جامعه که دلسوزانه و خداپسندانه عنوان می شود زمینه خدمت به مردم را فراهم می سازد که باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود.
وی با بیان اینکه خبرنگاری امری مقدس و ارزشمند است اضافه کرد: خبرنگاران با زحمات و تلاش های خود زمینه ساز خیر و برکت در جامعه هستند.
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه در سطح شهرستان نباید به مسائل جزیی زیاد پرداخته شود گفت: بعضی موضوعات مهم در سطح شهرستان وجود دارد که از سوی خبرنگاران کمتر به آن پرداخته می شود و به موضوعات جزیی و منفی توجه زیادی می شود که این مساله موجب بد جلوه دادن شهر می شود این به نفع مجموعه شهرستان نیست.
حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه رسانه ها هم باید مشکلات مردم را بگویند و آنرا پیگیری کنند و هم منافع نظام را مد نظر داشته باشند اظهار کرد: رسالت خبرنگاری بسیار سنگین است زیرا هم باید منافع و مسائل مردم را پیگیری کنند و هم مصالح و منافع نظام را مد نظر داشته باشند که این مساله ظرافت کار خبرنگاران را می رساند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند با اشاره به زلزله خیز بودن منطقه نهاوند اطلاع رسانی از علت ها و عوامل آنرا از وظایف اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: شهرستان نهاوند روی گسل زلزله قرار داد که وقوع زلزله شدید هفته گذشته هشداری در این زمینه بود.
حجت الاسلام مغیثی گفت: طبق گزارش های مسئولان مربوطه از هفته گذشته پس ازوقوع این زلزله شدید ، ۹۱ بار پس لرزه در این منطقه رخ داده که این موضوع نکته ای قابل تامل از لطف الهی و هشداری برای مردم است.
۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان به دست طالبان است که به همین مناسبت از ۱۲تا ۱۷ مرداد در استان همدان به نام هفته خبرنگار نامگذاری شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش