سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10861

صدای نهاوند:
استاندار همدان با تاکید بر اینکه در استان همدان مدیران اجازه شکایت از رسانه ها را ندارند که البته اکنون از سوی برخی مدیران تحت فشار هستم، گفت: اگر روش و کیفیت را افزایش ندهیم مخاطب خود را از دست می دهیم.

به گزارش صدای نهاوند، محمدناصر نیکبخت شامگاه سه شنبه در آیین روز خبرنگار افزود: خبرنگاران استان همدان شرف حرفه ای خود را رعایت کنند و می دانم همه خبرنگاران این موضوع را مورد توجه قرار می دهند.
وی با بیان اینکه ۱۱۱ سال پیش رسانه ها روشنفکری را در جامعه ترویج دادند یادآوری کرد: در آن زمان تنها ۱۰ رسانه فعال بودند که این تعداد اندک در ایجاد انقلاب مشروطه نقش اساسی داشتند.
استاندار همدان خبرنگاری را شغلی سخت توصیف کرد و گفت: خبرنگاران و عکاسان در بدترین شرایط آب و هوایی هم کار خود را تعطیل نمی کنند چون این حرفه را دوست دارند.
نیکبخت اضافه کرد: عشق و علاقه به حرفه خبرنگاری موجب شده فعالان در این عرصه با کمترین دستمزد فعالیت خود را ادامه دهند.
وی خطاب به مدیران رسانه ای عنوان کرد: اگر خبرنگاران نباشند خبر و روزنامه ای چاپ و منتشر نمی شود بنابراین باید آنها به وضعیت معیشتی شما توجه کنند.
استاندار همدان با ذکر اینکه موجودیت و بقای روزنامه به خاطر وجود خبرنگار است تصریح کرد: در فضای کنونی که فضای مجازی نقش موثری در انتقال اخبار دارد تنها رسانه های منعکس کننده اخبار درست و صادقانه می توانند پابرجا بمانند.
نیکبخت در پاسخ به گلایه های قاضی زاده از پیشکسوتان عرصه مطبوعات بیان کرد: در استان همدان هیچ مسئولی اجازه شکایت از خبرنگاری را ندارد
و با این وجود برخی از مدیران روزنامه در حرکتی ناپسند اقدام به انتشار اخبار خلاف واقع به نام استاندار کردند و برای توجیه این اشتباه خبرنگار را مقصر جلوه می دهند.
استاندار همدان تصریح کرد: به وضوح می دانم که خبرنگار هیچ نقشی در انعکاس این خبر نادرست نداشته است بلکه به خاطر کم شدن اشتراک یک روزنامه و قبول نکردن آگهی رپرتاژ، این رسانه اقدام به تخریب کرده است.
نیکبخت افزود: با وجود نفوذ شبکه های اجتماعی در زندگی مردم اگر اخبار به شکل صحیح منعکس نشود به طور حتم مخاطبان از رسانه فاصله می گیرند.
وی فعالیت کارگروه رسانه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این کارگروه مشکلات بیمه ای خبرنگاران طرح موضوع و بخشی از آن رفع شده است.
به گزارش ایرنا وی با ذکر اینکه همدان به زودی صاحب خانه رسانه می شود این اقدام را کوچکترین خدمت به جامعه رسانه ای استان دانست.
استاندار همدان تاکید کرد: جامعه ای که مسئولان آن از خبر رسانی و خبرنگاران هراس داشته باشند آن جامعه در مسیر انحراف قرار می گیرد.
نیکبخت با عنوان اینکه قلم خبرنگار برای من حمایت است اظهارکرد: اگر خبرنگاران و رسانه ها نباشند به طور حتم انحراف دامن همه را می گیرد.
وی گفت: مقارن بودن مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهوری دوازدهم با جشن روز مشروطیت و ولادت حضرت رضا(ع) نیک و ارزشمند بود.
استاندار همدان بیان کرد: حمایت های دولت از رسانه ها در دولت دوازدهم افزایش می یابد تا شاهد روشنگری بیشتری در جامعه باشیم هر چند دولت بابت این حمایت ها هزینه های بالایی داده است.
نیکبخت تصریح کرد: در استان شاهد تغییراتی در حوزه مدیران خواهیم بود که این جابجایی ها به طور حتم به نفع مردم است.
وی با ذکر اینکه حامی و پشتیبان خبرنگاران است اظهار کرد: خبرنگار باید خوب ببیند، نیکو بشنود و نیکو بنویسد و هر جا دچار اشتباه شد با صداقت بپذیرد که اشتباه کرده است. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش