سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10875

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: حضور دهها هیات خارجی از کشورهای مختلف جهان در آیین تحلیف رئیس جمهوری نشان داد که نه تنها ایران در سطح دنیا منزوی نیست بلکه از جایگاه خوبی نیز برخوردار است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: حضور هیاتهای خارجی در مراسم تنفیذ رییس جمهوری نشان داد که جمهوری اسلامی از محبوبیت خوبی در سطح جهان برخوردار است.
وی به بهانه جویی های آمریکا برای مقابله با ایران و برجام اشاره کرد و افزود: آمریکا برای مقابله با ایران و زیر پا گذاشتن برجام بهانه جوی می کند و می خواهد که به دلایل واهی مراکز نظامی ما را مورد بازدید قرار دهد .
خطیب جمعه نهاوند افزود: مراکز نظامی خلوتگاه هر کشور و به امنیت آنان مربوط می شود و اگر توان نظامی ایران نبود تاکنون دشمنان مجال ماندن به ما را نمی دادند و با حمله به کشورمان تمامیت ارضی ما را به خطر می انداختند اما این قدرت دفاعی ماست که باعث شده دشمن نتواند هیچ کاری از پیش ببرد.
حجت الاسلام مغیثی افزود: آمریکا از ما می خواهد که با آل سعود همراهی داشته باشیم و دست از حمایت مظلومان جهان برداریم در حالیکه ما هیچ گاه نمی توانیم نسبت به سرنوشت کشورهای مظلوم بی تفاوت باشیم.
وی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در آیین تنفیذ حکم رئیس جمهوری بر جریان مقاومت در برابر سلطه گران تاکید داشتند و لذا اگر ما بخواهیم انقلاب خود را به سر منزل مقصود برسانیم باید در برابر دشمنان کینه توز خود مقاومت و ایستادگی داشته باشیم./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش