مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 10880

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: متاسفانه در این سال‌ها شهرداران و شورای شهر نهاوند در خصوص دفن بهداشتی زباله و تفکیک آن اقدامی انجام نداده‌اند و با توجه به محل رها سازی زباله ها به شهر نهاوند شهرداری 15 روز فرصت دارد ازبروز فاجعه در خطر افتادن سلامتی مردم جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهری که در محل سالن شهدای فرمانداری نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: در شهر نهاوند ما فقط زباله را دفن کرده‌ایم اما در خصوص دفن علمی زباله‌ها و تفکیک آن در شهر نهاوند تاکنون اقدام اساسی صورت نگرفته ‌و مسئولان مربوطه نیز در این خصوص کار مهمی انجام نداده‌اند که این بحث جای انتقاد جدی دارد.

حمیدوند گفت: تپه ابوذر که به عنوان بام نهاوند شهرت دارد منطقه بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است که متأسفانه این مهم تاکنون محقق نشده ‌که این مشکل به خاطر نزدیک بودن این تپه به محل دفن زباله شهر نهاوند است.

وی افزود: 

بحث دفن بهداشتی زباله و تفکیک آن باید در اولویت کاری شهرداری و شورای شهر جدید نهاوند قرار بگیرد زیرا این اقدام بسیار مهم و بزرگی در شهر نهاوند است.

حمیدوند اظهار داشت: شهرداری نهاوند موظف است در مدت ۱۵ روز برای فنس‌کشی محل دفن زباله شهر نهاوند اقدام کند و در این مکان یک کانتینر و نگهبان قرار دهد تا عبور و خروج در این مکان کنترل شود و نباید منتظر تمدید این فرصت ۱۵ روزه باشد که ما این فرصت را تمدید نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: بحث دفن زباله‌های بهداشتی و بیمارستانی نیز باید جدا صورت بگیرد و این زباله‌ها سریع‌تر فرآوری شوند و پسماندها نیز دفن شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. الف نهاوندی گفت:

    سلام ازصدقه سری شهرداری ازجاده کمربندی که میرسد به کوهانی تاچند کیلومتراون طرف پاسگاه قلعه قباد توجاده ها همش نایلون جای زباله است جایی بهتربرای دفن زباله ندارید که میگویید ازبام نهاوند استفاده بکنیم الان میخواستین همین تپه ابوذربهترین جاومکان برای نهاوند باشد،این طرف منبع آب رافروختین،دوماهه ماهمگی زنگ میزنیم تا ازدست سروصدا ی ماشینهای سنگین راحت باشیم پولش به جیب کی میره،خوب اون کسی که دستورفروختن. این کوه وکمررامیده لطف کنه به جای ماهم تشریف بیاره ویه کمی سروصدابخوره،به فکرپاکیزگی شهر،شهردارمحترم که نیست درتمام نهاوند که بگردی فقط درشهردوتاتوالت عمومی پیدامیکنی،یکی بغل قنادی چهارفصل،یکی هم توبازارسنگ میل ولی متاسفانه اکثراوقات بسته است لااقل فکری به حال. مسافرین این شهربکنید،سرنزده به توالت داخل پارک میدان امام برین ببینید باچه وضع اسف باری روبرو میشوید،اگرمسیولین دلسوزباشند این شهرعقب افتاده تاحالا اسم ورسم خودش رادرک میکرد،لطفا بفکرچاره باشید،

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش