مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 10892

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند به مناسبت هفته ی خبرنگار از خبرنگاران فعال نهاوند در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اهدا لوح تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، در این مراسم رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه نقش بزرگ و مهم هدایت افکار عمومی را در کشور بر عهده دارند. رسانه‌ها می‌توانند فرهنگ و هویت انسان‌ها را در جامعه بسازند و با خلاقیت و نوآوری باعث اندیشه پروری و الگوسازی شوند.
علی خزایی یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران را توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت، فداکاری و شهادت عنوان کرد و گفت: ایثارگری تنها منحصر به جبهه نبرد نیست. ایثار به معنی گذشتن از حق مسلم خود در راه اعتقادات و مردم است و به‌این‌ترتیب در همه جای جامعه قابل بروز و ظهور است. قطعاً ایثار و فداکاری برای هر جامعه‌ای مفید است و باید بکوشیم تا فرهنگ ایثارگری را در جامعه تقویت کنیم تا آرامش بیشتری بر زندگی مردم حاکم باشد.
وی، شهادت را اوج قله فرهنگ ایثار دانست و گفت: شهدا خالق اخلاق اسلامی در جامعه هستند و سبک زندگی آن‌ها می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد تا تبدیل به الگوی خوبی برای همه افراد جامعه شود. امروز وظیفه همه ما به ویژه خبرنگاران و رسانه‌ها تحقیق درباره این فرهنگ و بازتاب آن به نسل‌های آینده است تا زمینه حفظ جامعه ایجاد شود.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند ادامه داد: فرهنگ انقلاب اسلامی ما ریشه در قیام عاشورای حسینی (ع) دارد و رهبر معظم انقلاب بارها به تشابه آن واقعه عظیم و دفاع مقدس اشاره کرده‌اند و امروز همه ما موظف هستیم دین خود را به شهدا و ایثارگران ادا کنیم که یکی از مهم‌ترین راه‌های آن ترویج فرهنگ آن عزیزان است.ایشان در پایان سخنان خود کسب عنوان مقام سومی را به جناب آقای صادقی مدیر مسئول محترم سایت خبری صدای نهاوند در مراسم کشوری تجلیل از رسانه های برتر در حوزه ی ایثار و شهادت تبریک عرض نمودند.
در ادامه این مراسم حسین صادقی مدیر مسئول سایت خبری صدای نهاوند به نمایندگی از سایر رسانه ها و خبرنگاران اظهار داشت: انصافا در این دوسالی که خزایی مسئولیت اداره بنیاد شهید را پذیرفته است شاهد تلاش های شبانه ی این مدیر دلسوز و متعهد بوده ایم و در مراجعاتی که به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگان و آزادگان داشته ایم شاهد رضایت حداکثری تمامی خانواده های معظم شهدا و جانبازان از ایشان بوده ایم.ماهم به نوبه ی خودمان از زحمات ریاست بنیاد شهید تقدیر می نماییم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش