جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10904

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: در هفته دولت 11 خانه بهداشت روستایی با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح یک شنبه در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دولت شهرستان نهاوند که در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: انعکاس خدمات و زحمات دولت، انعکاس خدمات نظام است و باید این خدمات به سمع و نظر مردم برسد تا نسبت به انقلاب و نظام دلگرم و امیدوار باشند.

حمیدوند گفت: ادارات شهرستان باید پروژه‌هایی را که برای افتتاح در هفته دولت به فرمانداری معرفی می‌کنند پروژه‌های کاملی باشند و در غیر این صورت این پروژه‌ از لیست افتتاح پروژه‌ها خارج می‌شوند.

حمیدوند افزود: بعضی از پروژه‌ها نیز که انشعابات آب، گاز و برق نگرفته‌اند با سرکشی از این پروژه‌ها و صحت این موضوع از لیست افتتاح خارج می‌شوند.

وی عنوان کرد: اداراتی که پروژه‌هایشان برای اتمام نیاز به انشعابات دارد می‌توانند به کمیته عمران فرمانداری اعلام کنند تا برای گرفتن انشعابات با ادارات مربوطه رایزنی کنیم و انشعابات مورد نیاز این پروژه‌ها گرفته شود و این پروژه‌ها برای افتتاح در هفته دولت آماده شوند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در هفته دولت این پروژه‌ها در سه روز و با حضور مسئولان و پروژه‌های مهم نیز با حضور استاندار محترم و مسئولان استان افتتاح می‌شوند.

کریم حمیدوند اظهار داشت: در هفته دولت ۵۸ پروژه در شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و ۶ پروژه نیز در  این ایام در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش