- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

کشف ۱۵۰ میلیون تومان کالای قاچاق در نهاوند

سرهنگ منصور ملکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان نهاوند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاها و اجناس درحین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی نهاوند، به دو دستگاه کامیون  
 حامل احشام قاچاق مشکوک می شوند که پس از ایست و بازرسی مشخص می شود  ۲۰۴ راس احشام قاچاق به ارزش تقریبی ۱۳۵ میلیون تومان در این دو کامیون وجود دارد که به کلانتری منتقل می شوند.

ملکی گفت: در ادامه مبارزه با قاچاق کالا ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان نهاوند نیز موفق شدند یک دستگاه خودرو ال ۹۰ حامل ۲ هزار و ۳۰ عدد قاب عینک قاچاق به ارزش تقریبی ۱۵ میلیون تومان را توقیف کنند که در خصوص متهمان دستگیر شده پرونده تشکیل و تحت پیگیری می باشد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال ۹۶ با شعار ” اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” گام‌های خوبی برداریم؛ نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با ورود قاچاق کالا و ایجاد امنیت اشتغال به خصوص برای تولید کنندگان اقدامات موثری در کشور داشته و خواهد داشت.

سرهنگ منصور ملکی اظهار داشت: مبارزه جدی با قاچاق کالا، پیشگیری از وقوع سرقت ها، تقویت آموزش و رسیدگی به معیشت و توانمندی کارکنان در سال ۹۶ از اولویت‌های نیروی انتظامی است.