مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 10919

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: اداره راه وشهرسازی هرچه سریع تر نسبت به ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهند و محافظ مکانیکی در محورنهاوند-آورزمان اقدام کند تا از تکرار حوادث احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح چهار شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به دو حادثه اخیر در این محور که باعث از دست دادن جان دو نفر از همشهریان شد ، اداره راه و شهرسازی موکلف است هرچه سریعتر نسبت به ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده در این محور اقدام کند.

حمیدوند کنترل بحرانهای ناشی از حوادث طبیعی در شهرستان را منوط به همکاری و جدیت همه دستگاههای مسئول در این زمینه دانست و افزود: مدیران با جدیت و به موقع وارد صحنه شده و اوضاع را کنترل کردند و آمار و گزارشات مربوطه از وضعیت موجود در منطقه را به دبیرخانه ستاد مدیریت بحران شهرستان ارسال کنند.

وی به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث ناگوار در فصل پاییز و زمستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند یکی از نقاط پر بارش استان است و مرکز هواشناسی نیز از پیش بینی بارش های سیلابی و زود هنگام در منطقه خبر داده است باید مسیر رودخانه ها توسط بخشداران و دهیاران و دستگاه های مرتبط لایروبی شده و حریم آنها پاکسازی شود .

فرماندار نهاوند بیان داشت: :۱۰ درصد درآمد سراب های شهرستان به منظور جلوگیری از تخریب و حفظ حریم جنگل و منابع طبیعی به این امر اختصاص پیدا کند تا با حفظ درختان و پوشش گیاهی  سرابها در زمان بحران با مشکلات کمتری مواجه شویم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش