جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10937

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند گفت: ناوگان موتوری شهردار نهاوند با 3 میلیارد تومان تجهیز و نوسازی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، امیررضا یوسفیان  روز پنج شنبه در مراسم رونمایی از ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری نهاوند اظهار کرد: با توجه به فرسودگی و هزینه های سنگین تعمیر و نگهداری ماشین آلات، دستگاه های موجود دیگر جوابگوی نیاز شهر نهاوند نیست که به منظور افزایش راندمان کاری و بهره وری بیشتر شهرداری نهاوند با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال اقدام به تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری کرد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح هزینه های جاری تعمیر و نگهداری ماشین آلات تا حد قابل توجهی کاهش می یابد و پروژه های شهری نیز در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت تمام شده پایین تر انجام می شود افزود: نوسازی این ناوگان سرمایه گذاری روی زیرساخت ها است و باعث بهبود و توسعه شهری می شود.
 
یوسفیان با اشاره به اینکه هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات فرسوده شهرداری ماهانه بیش از ۱۵۰ میلیون تومان است ادامه داد: با ارتقای شاخص های خدمت، بهره وری و استانداردسازی در مدیریت شهری نهاوند هزینه تعمیر ۲ سال ناوگان موجود را صرف خریداری ۱۷ دستگاه ماشین آلات کردیم که این دستگاه ها به علت طراحی اصولی کارشناسان سازمان خدمات موتوری و بهره گیری از توان داخل دارای کارکردهای موثرتری نسبت به ماشین های قدیمی هستند و تا ۲۵ سال آینده نیز این ناوگان با خدمات رسانی بهینه استانداردهای خدماتی و عمرانی را پوشش خواهد داد.
 
وی با اشاره به اینکه استفاده از ماشین آلات نوین موجب کاهش و مدیریت هزینه ها می شود خاطرنشان کرد: با وارد شدن این دستگاه ها به ناوگان سازمان خدمات موتوری هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات شهرداری تا ۵۰ درصد کاهش می یابد و درآمد پایداری را برای سازمان ایجاد خواهد کرد.
 
یوسفیان عنوان کرد: با توجه به اعمال سیاست های توسعه ای جدید در شهرداری نهاوند و اجرای طرح های مختلف از جمله طرح جامع خودرویی برای تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری می توان به کیفیت پروژه ها امیدوار بود اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.
 
وی با اشاره به توسعه روزافزون شهر نهاوند تصریح کرد: تلاش ما این است که از ظرفیت موجود در جهت توسعه  مطلوب شهر در بخش های مختلف به بهترین صورت بهره برداری شود.
 
شهردار نهاوند حمل ونقل را یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در ارتقای کیفیت شهرنشینی برشمرد و گفت: سامانه حمل ونقل سالم موجب کاهش خطرات آلودگی هوا، افزایش رضایت شهروندی، کاهش تصادفات و ارتقای اقتصاد خانواده و اقتصاد شهری می شود.
 
وی در ادامه به میدان دخانیات اشاره کرد و گفت: تاکنون اعتباری افزون بر ۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری برای محوطه سازی این پروژه هزینه شده و استاندار نیز با تخصیص اعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال به منظور تسریع در اجرای این پروژه پرداخت کرد.
 
یوسفیان با بیان اینکه استاندار همدان نگاه ویژه ای نسبت به نهاوند و رفع موانع توسعه ای آن دارد تصریح کرد: استاندار با پیگیری موضوع رفع توقیف کمک بزرگی به اجرای عملیات این پروژه کرد که با به نتیجه رسیدن آن خدمت بزرگی به مردم فهیم این شهر و تقویت زیرساخت های توسعه مدیریت شهری درآن شد.
 
یوسفیان با بیان اینکه تا کنون خوشبختانه ۸۰ درصد دیون شهرداری پرداخت شده است خاطرنشان کرد: در سال جاری این شهرداری تاکنون بدهی دو دستگاه اداره گاز وتامین اجتماعی به مبلغ ۷ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان را پرداخت کرده و مابقی این بدهی ها نیز شامل ۴ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان به پیمانکاران به صورت تهاتر پرداخت شده است.
 
در پایان با حضور معاون امور عمرانی استانداری همدان، فرماندار نهاوند، دادستان و رئیس دادگستری، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، مسئولان ادارات و دستگاهای اداری شهرستان ،شهردار نهاوند و اعضا و پرسنل شهرداری از ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین ونیمه سنگین شهرداری نهاوند رونمایی شد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش